ИТ догађаји

Складиштење у облаку: Онлајн резервно копирање у облаку за предузећа

Ако тражите добављача складишта у облаку, нисте у томе једини. Према IDC-u, очекује се да ће се до 2016 светски трошкови на јавном IT облаку приближити 100 милијарди долара. Мада је складиштење у облаку доступно компанијама као никад пре, избор је безграничан. Које опције постоје и која опција је права за вашу организацију? Постоје две главне опције за online резервно копирање: хибридно резервно копирање засновано на облаку (модел Saas) и приступ хибридном резервном копирању у облаку заснован на уређајима (са диска на диск). Стручњаци разматрају велика питања која муче мала и средња предузећа и предузећа са удаљеним локацијама – шта та решења нуде у смислу брзине, безбедности, скалабилности, обнављања, усаглашености и цена.

Извор: IT WORLD

 

Facebook хоће да преузме контролу над вашин смартфоном

Да ли је то добро или лоше? И шта је то уопште Facebook Home?

Facebook је скинуо вео са Facebook Home-a. То је комплет апликација који пружа потпуни Facebook доживљај на вашем смартфону, а функционише поврх постојећег оперативног система Android на вашем смартфону. 

"Chat Heads" је нова апликација пројектована у Facebook-у за бољу доступност размењивања порука на мобилним уређајима. Он омогућава да истовремено водите више разговора и разговоре кроз Facebook chat или SMS без отварања засебне апликације.

Комплет апликација Facebook Home за сада је доступан једино за Андроид смартфоне.

А ако ретко гледате Facebook на свом рачунару а камоли на телефону, и ако осећате да ће да вам позли ако опет угледате слику неке бебе која једе своју прву рођенданску торту, онда немојте да га преузмете.

Извор: CNET

 

Apple патентира начин да се позиваоцу на чекању приказују информације

Бити на чекању можда неће бити тако досадно ако се новопатентирана Apple-ова технологија икада оствари.

Данас је Управа за патенте о заштитним знаковима одобрила компанији Apple патент по имену “Комуникациони систем који обезбеђује податке на бирање док је корисник на чекању”  замишљен као систем за показивање корисних и занимљивих информација на мобилном телефону позиваоца који се налази на чекању.

Позиваоцу би се нудио избор информација за приказивање (Информације о вама, Информације о броју који зовете, Опште информације).

Извор: CNET