Шта би се догодило ако би компанија „Гугл“ морала да прода свој веб-прегледач?
Ако компанија буде морала да прода Chrome под притиском антимонополске комисије, какве ће промене наступити?
Док се технолошки гигант суочава са све већим надзором антимонополске комисије у Сједињеним Државама, савезни и државни тужиоци, наводно, разматрају одвајање Chrome-а од компаније „Гугл“ да би се решили проблеми у области поштовања Закона о конкуренцији. Популарни прегледач, преко кога се обавља отприлике две трећине глобалног саобраћаја на мрежи, кључни је део компанијиних настојања да га учврсти на положају подразумеваног прегледача и ојача свој положај на тржишту дигиталног оглашавања. Међутим, продаја Chrome-а не би утицала само на пословање компаније, већ на све остало, од дигиталне приватности до обликовања тржишта дигиталног оглашавања, односно, истовремено на потрошаче и предузећа.