Из техничких разлога садржај читалишта можете пратити искључиво на латиници.

CRM u bankarstvu (5.)

Microsoft Dynamics

Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera. Zasniva se na integrisanom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za klijente, kao ključnim funkcijama kompanija koje su u svakodnevnom kontaktu s klijentima i strankama. Osigurava efikasno i merljivo pridobijanje novih klijenata, pospešuje vernost i zadovoljstvo postojećih.

Опширније...

CRM u bankarstvu (4.)

Orijentacija ka korisniku

CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije.

Опширније...

CRM u bankarstvu (3.)

Arhitektura CRM-a

Usvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje CRM rešenja, kojem je namena pridobijanje i zadržavanje korisnika i poboljšanje odnosa s njima, potrebna je prisutnost svih pomenutih područja CRM-a.

Опширније...

CRM u bankarstvu (2.)

Komunikacija s klijentima

Komunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju bliže zahvaljujući Internetu. One uključuju:

-

Опширније...

CRM bankarstvu (1.)

U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i razvoj dugoročnih personalizovanih odnosa postaju okosnica svakog poslovanja. Koncept „klijent u centru pažnje“ osnovno je načelo kompanija koje žele razvoj i uspeh. To je suština CRM sistema, koji su iznedrili tržišna utakmica i moderan menadžment. Upravljanje odnosima s klijentima zauzima sve značajnije mesto u poslovnim strategijama kompanija.

 

Опширније...

Рачунарски факултет Рачунарски факултет 011-33-48-079