Позив крви - (анти) ревизија књига

Књига, која почиње речима: "Трагична смрт у породици није случајност, ово је позив на крв", изгледа да је то мелем за сваку аматера хорор филмова, од срца да жедан добрих књига. На жалост, не књижевни укус ће задовољити "позив", по мом мишљењу, али ће оставити горак укус после књиге на које бих радије не дужи домет.

Крисистоф (после Крис оставио у САД), наилазимо лењи и наизглед уобичајена вече да не обећава да буде било породична трагедија. Нажалост, све ово завршава. Странац, како се испоставило, вампир напада породицу једног дечака, убија своје родитеље и сестру. Крисистоф чудесно избегава смрт, све захваљујући улицу Ефраим. Стари вукодлак, који, узгред, веома ме је подсетило на филм Вхистлер из "Бладе" серије, не желећи дечака у критичном стању да се поздравим са његовом животу, и да му проклетство, што га чини носити.

Ми смо поново се упознам са младићем за неколико година. Он више није слаба дечак, али згодан младић који се бори и сопствене ватрено оружје и беле оружја у једном прсту. Крис, заједно са Ефраим и његов пријатељ, Схаттеринг Мике, Хунт вампире у Детроиту. Међутим, и поред тога, млади улице морају бити присутни школе, где упознаје Меган. Лепа девојка која прети озбиљну опасност због секс са Цхрис ...

Као што сам већ написао у уводу, књига, по мом мишљењу, веома је слаба. Опис парцеле на полеђини и прологу инспирисала да пробам за добру позицију. Пролог почиње са савршено створена легенда о надморској висини од првих вампира, морам да признам да сам га два пута прочитао, али после овог уноса нисам могао да се налазе директно у овој књизи. Ниво писања барем слаб, ликови не истичу, а дијалози су празне.

Међутим, од самог почетка. Меган око седамнаест, а ипак тај предлог ме је погодило:

"Већину времена пре Нове године сам провео у својој соби, стално цртање, углавном јелени, патуљци, обучен у Деда Мраза одећу или анђела. Атмосфера Божића ме је потпуно заробљен. "

Након читања неке њене мисли, као и ову понуду, видео сам слику једног 11-годишња девојчица седи у розе соби са Ј Биебер плакат, ослањајући се на мирисног папира из фасцикле. Њено понашање дете није одговарао улогу коју је играо у књизи. escortannonce.net/escorts/versailles/
0bafe7a9a90d81ed34d93cbff7a253aa