Компанија Zoom тренутно вреди 130 милијарди долара

Ако се питате зашто је тако, одговор је сасвим једноставан. Компанија је изградила платформу око најмоћнијег корисничког искуства – једноставности. Zoom је врста мале, али веома способне компаније. Дуго је била уско специјализована софтверска компанија, али то не значи да јој није ишло добро, само је значило да већини од нас није био потребан софтвер за видео-конференције. Да будемо прецизнији, није нам био потребан пре шест месеци. Апликација Zoom је постала изузетно популарна јер су милиони Американаца изненада били приморани да раде од куће, а међу њима је било највише оних који никада ни за шта нису користили програме за видео-конференције. Због тога компанију Zoom више не можемо сврстати у мала предузећа. Штавише, од уторка компанија вреди око 130 милијарди долара, што уопште није лоше с обзиром на то да је вредела око 9 милијарди долара када је пре 16 месеци изашла на тржиште.
Истовремено је такав брзи напредак указао на недостатке Zoom апликације. У наглом развоју најгоре је то што је усредсређеност компаније на једноставност употребе довела до пречица које су искористили злонамерни играчи. Чињеница да је свако могао да се придружи Zoom састанку једноставним кликом на везу довела је до несрећне појаве познате као Zoomбомбинг, када хакери преузимају екран и приказују непримерен материјал.

Баш због тога, компанија је брзо реаговала на примедбе и жалбе тако што је редовно обезбеђивала исправке и ажурирања. Састанцима је додала чекаонице и заштиту лозинком, чак и на бесплатним налозима. Корисницима је, такође, пружила могућност да уклоне учеснике и пријаве их. Све те функције учиниле су услугу бољом (и безбеднијом), док је апликација истовремено задржала фокус на једноставности употребе. Због тога је компанија имала најбољи квартал од оснивања, а, при том, можемо да видимо да нема намеру да одустане од још веће зараде. Компанија је управо остварила 663,5 милиона долара прихода у поређењу са 145,8 милиона долара пре годину дана. То превазилази рекордну зараду од 328,2 милиона долара забележену у последњем кварталу.

Поред тих рекордних прихода, апликација Zoom сада има 148,4 милиона активних корисника месечно у овом тромесечју, што је за 4.700 процената више у односу на прошлу годину.
Одговор на питање зашто је то тако врло је једноставан. Наиме, ако направите нешто што купцима решава потпуно реалан проблем и то на једноставан начин који они могу лако да разумеју и користе, људи ће га оберучке прихватити. Непоколебљива усредсређеност на искуство клијената је довела до невероватне популарности Zoom апликације. Апликација у потпуности постоји због тога што је одговорила на питање, да ли постоји једноставан начин да се организују видео-састанци на мрежи којима се исто тако, једноставно, могу придружити учесници. Zoom апликација није једини доступан алат, а могли бисте чак и да се упитате да ли је најбољи, у зависности од тога шта су вам приоритети.

Кад се узме све у обзир, морамо признати да је Zoom апликација најједноставнија за употребу. Због тога је, током последњих неколико месеци, постала подразумевано место за састанке тимова, позиве за пласирање и продају производа, за држање часова, па чак и за породичне прославе рођендана. Нико није могао да предвиди да ћемо свакодневно сви проводити сате на Zoom-у, с обзиром на то да је пре ове пандемије просечна особа током читавог свог живота била на мање од неколико видео-састанака. Сасвим је сигурно да су се ти састанци ослањали на софтвер кога је било тешко инсталирати и који је био врло компликован за употребу и, наравно, прилично скуп. Zoom апликација је унела значајне промене у све поменуте карактеристике.

Компанија је свима показала прави пут ка успешном пословању, дакле, пронађите нешто компликовано и апстрактно и учините га једноставним, што представља један од најмоћнијих поступака за придобијање купаца. То је и одличан начин за проширење пословања. Распитајте се у компанији Zoom.