РАФ-овци победили на Hachathon-у 2012

На такмичењу у 24-часовном прављењу игрица Hackathon 2012 победио је тим студената друге године Рачунарског факултета под називом "Infinity" који су чинили: Милош Биљановић, Дејан Пектер, Урош Јоксимовић и Јожеф Орош. Као главну награду за своју игрицу сваки члан тима је добио iPad 3. Такмичење је одржано у суботу 15.12.2012. године у просторијама компаније Nordeus, а треће место је такође освојио тим са РАФ-а под називом "Тања Ветровић Панковић" (Вања Петровић Танковић, Никола Стоиљковић) који је као награду освојио Sony Playstation 3.

 

 

"Учествовати на оваквом догађају је заиста невероватан осећај и даље сам под утиском. Заиста одлична организација, одлично друштво, једна заиста пријатна и пријатељска атмосфера тако да смо можда на тренутке заборављали да смо на такмичењу. Оно што мислим да нас је истакло је то што смо покушали да од игре направимо прави "shoot'em up" (што је била и тема), тј. да не одступамо превише од иницијалне теме, него да игру направимо тако да буде занимљива и изазовна са великим бројем непријатеља, који помало хаотично јурцају на вас покушавајући да вас униште. Како смо сазнали, жири није успео да је пређе." - прича Јожеф Орош, један од четири члана победничког тима.

 

Чланови тима Infinity

На овогодишње 24-часовно такмичење у прављењу игара пријавило се преко 200 такмичара, од којих је само 48 позвано у финале, односно формирано је 12 тимова. Сваки тим имао је своју канцеларију, неопходну опрему и подршку инжењера из Nordeus-а, а поред тога су пиће и храна били неограничени. На дан такмичења сазнаје се тема саме игрице коју такмичари треба да направе за 24 сата.

Пре самог такмичења наш победнички тим је доста времена одвојио на припрему и поделу задатака за саму израду игрице, с обзиром да су сви чланови тима програмери. Као један од кључних фактора за успех Јожеф истиче тимски рад: "Мислим да смо били једни од сложнијих тимова, око свега смо се договарали и на наше изненађење није ни једном дошло до конфликата око идеја или било какве веће расправе. Иако смо, као и већина тимова, желели победити на такмичењу, победа је дошла прилично неочекивано, јер је конкуренција била заиста јака и на крају су нијансе победиле.".

Церемонија проглашења најбољих је била прилично напета.

"Сваки тим је следио неку своју идеју и тему разрадио на свој начин. Надали смо се да ћемо добити неку награду, али када смо приликом прозивања видели да нисмо добили специјалну награду, трећу или другу награду, наде су нам потпуно згаснуле, и тада је дошао тај талас изненађења када смо чули име сопственог тима. Све у свему, препоручујем сваком да се пријави на такмичење, чак и онима који нису планирале да се баве развојем игара, због доживљаја и искуства да се тимски програмира и направи игра у току само 24 часа." - завршава своје утиске са такмичења Јожеф.

Рачунарски факултет Рачунарски факултет 011-33-48-079