РАФ-овци освојили треће место на Хакатону у Нишу

На Хакатону одржаном овог викенда у Нишу треће место освојила је екипа под називом МУФИ, коју чине: Филип Станисављевић, Урош Јоксимовић, Павле Стевановић са РАФ-а и Милан Пандуров са ФТН-а из Новог Сада. Прва два места заузели су тимови које чине студенти из Ниша, а такмичило се укупно 9 екипа, од којих су три већински биле са РАФ-а. Тема Хакатона је била да се направи апликација која помаже у студирању, а технологија и платформа на којој ће бити апликација по избору такмичара.

Тим МУФИ је направио апликацију "ЕВАН" која помаже и ученицима и професорима за време предавања. "Студенти преко свог мобилног телефона могу да дају професору повратне информације, постављају питања и одговарају на професорова питања, а професори добијају статистике шта су ученици одговарали и по томе могу да провере колико прате предавање и колико разумеју градиво." - истиче Душан Здравковић, један од РАФ-ових студената који би био на такмичењу.

Други тим са РАФ-а је био "Стара школа - нова школа - четири људи око истог стола - Стојиљко, Смљко, Димке, ДуX --- Каква се то стара школа чује? Стојиљко? Ту је. Смиљко Робин Хоод? Ту је. Каква се то нова школа чује? Димке? Ту је. ДуX? Ту је.", који чине: Никола Стојиљковић, Никола Смиљковић, Димитрије Димић и Душан Здравковић. "Ми смо правили апликацију "Смернице" која омогућава студентима да пишу и размењују смернице док уче. Смернице су редослед корака којим се неки студент спремао за одредјени испит или колоквијум, где су кораци линкови ка материјалима одакле је учио и опис шта је битно да се обрати пажња." - каже један од чланова тима, Душан Здравковић.

Трећи тим са РАФ-а је био "Ћао, ја сам Гаги" кога чине Саша Вучковић, Драган Марковић са РАФ-а, Демјан Грубић са ПМФ-а Нови Сад и Никола Јовановић, ученик Математичке гимназије. Они су направили апликацију која омогућава студентима да надју друге студенте или професоре који ће им предавати одредјену област преко интернета, а такодје им омогућује да они предају другима лекције ако желе. Предавања се врше преко интерактивне табле коју су имплементирали.