Dodajte nalog e-pošte u Windows Mail i ponovo ćete moći da šaljete i primate e-poštu. Samo pratite sledeće savete.
Ne postoji ograničenje broja naloga e-pošte koje možete da dodate klijentu e-pošte. Na taj način možete da pristupite svim svojim porukama sa jednog mesta, tako da imate mogućnost da pratite sve što je potrebno, a da pri tome ne morate da menjate uređaj.
Dodavanje novog naloga e-pošte u aplikaciju Mail je uglavnom prilično jednostavno, ali ponekad ne funkcioniše. Objasnićemo zbog čega se to dešava i kako da problem rešimo.
Zbog čega ne možete da dodate novi nalog e-pošte?
Ako ne možete da dodate novi nalog e-pošte u aplikaciju Windows Mail, postoji više razloga zbog kojih se problem pojavljuje. Navešćemo neke od najčešćih uzroka tog problema.
Internet veza koju koristite nije stabilna.
Vaš Windows nije ažuriran, što dovodi do toga da nekoliko komponenti i aplikacija u sistemu ne rade kako treba.
Sama aplikacija Mail je zastarela. Sasvim je uobičajeno da naiđete na poteškoće, kao što je ova u zastarelim aplikacijama zbog problema sa kompatibilnošću.
U aplikaciji ili sistemu postoji neka greška koja onemogućava obavljanje osnovnih zadataka.
Sada kada smo se upoznali sa potencijalnim uzrocima problema, hajde da pogledamo rešenja koja su pomogla nekim korisnicima. Pre nego što nastavite, preporučujemo vam da se prebacite na administratorski korisnički nalog u Windows-u, jer vam je potreban administrativni pristup da biste obavili neke procedure.
- Proverite internet vezu
Prvo što vam preporučujemo da uradite ako imate problema sa aplikacijom Mail je da proverite da li ste povezani na stabilnu internet vezu.
Da biste obavili bilo koji postupak u aplikaciji Mail, uključujući dodavanje ili uklanjanje naloga i primanje e-poruka, neophodno je da budete povezani na jaku internet vezu. Probajte da dodate ciljani nalog e-pošte u aplikaciju Mail na bilo kom drugom uređaju ako posedujete više uređaja (koji koriste drugu vezu) i proverite da li se i dalje suočavate sa istim problemom. - Instalirajte sva dostupna ažuriranja za Windows
U najboljem slučaju, trebalo bi da vaš Windows uvek bude ažuriran. Zastareli sistemi su laka meta za zlonamerne softvere i druge probleme vezane za bezbednost.
Microsoft često objavljuje ažuriranja sistema i upravljačkih programa koja nude nove funkcije i ispravke grešaka, a većinu vremena jednostavno ažuriranje sistema na najnoviju verziju može da reši nekoliko problema.
Postupci koje navodimo u ovoj metodi odgovaraju korisnicima operativnog sistema Windows 11. Ako ste korisnik operativnog sistema Windows 10, sledite korake za instaliranje dostupnih ažuriranja u ovom vodiču.
Kliknite na ikonu Windows na traci zadataka i izaberite Settings sa liste dostupnih opcija. U drugom slučaju, možete zajedno da pritisnete tastere Win + I na tastaturi da biste pokrenuli aplikaciju Settings.
Izaberite Windows Update u levom oknu.
U desnom oknu kliknite na dugme Check for updates.
Sistem će sada skenirati dostupna ažuriranja i navesti ona koja je pronašao. Instalirajte sva ažuriranja jedno po jedno.
Kada se ažuriranja instaliraju, ponovo pokrenite računar i posle ponovnog pokretanja proverite da li sada možete da dodate novi nalog e-pošte u aplikaciju Mail.
Ako i dalje imate poteškoća, primenite sledeći metod koji ćemo navesti. - Ažurirajte aplikaciju Mail
Ako je vaš sistem ažuriran, sledeće što treba da uradite je da proverite da je i aplikacija Mail ažurirana.
Za to nam je potrebno da pristupimo aplikaciji Microsoft Store.
Evo kako možete da ažurirate aplikaciju Mail:
Pokrenite Microsoft Store i kliknite na ikonu Library u donjem levom uglu prozora.
U sledećem prozoru kliknite na dugme Get updates.
Prodavnica će vam prikazati aplikacije koje treba da se ažuriraju i automatski će početi da instalira najnovije dostupne ispravke. Ako je aplikacija Mail zastarela, videćete je na listi. Sačekajte da se ažuriranja instaliraju, a zatim obavite ponovno pokretanje sistema.
Posle ponovnog pokretanja, pokrenite aplikaciju Mail i pokušajte ponovo da dodate ciljani nalog e-pošte. - Pokrenite Windows Store Troubleshooter
Alat za rešavanje problema u Windows prodavnici je još jedan zgodan alat kojeg možete da koristite da biste identifikovali i rešili probleme u vezi sa Windows aplikacijama.
Ovaj alat funkcioniše kao većina uslužnih programa za rešavanje problema koje je razvio Microsoft. Možete da mu pristupite preko aplikacije Settings. Ako posle skeniranja pronađe bilo kakve probleme u sistemu, predložiće ispravke koje možete da primenite pomoću alatke za rešavanje problema.
Ako ažuriranje aplikacije ne funkcioniše, pokrenite alatku Windows Store Troubleshooter da biste proverili da li greška u aplikaciji izaziva problem. - Popravite ili resetujte aplikaciju Mail
Drugi način da rešite probleme u vezi sa aplikacijom Mail je korišćenje ugrađene funkcije popravke. Ta funkcija je napravljena da bi skenirala aplikaciju u potrazi za bilo kakvim nedoslednostima i da, na kraju, popravi pronađene probleme.
U većini slučajeva, popravka aplikacije rešava probleme. Međutim, ako se problem ne reši, možete da pokušate da resetujete aplikaciju, što će je vratiti u podrazumevano stanje.
Ovu metodu smo podelili na dva dela. Prvo ćemo pokušati da popravimo aplikaciju. Ako to ne uspe, ponovo ćemo je resetovati.
Pratite sledeće korake:
Pokrenite Settings tako što ćete zajedno pritisnuti tastere Win + I.
U levom oknu izaberite Apps.
Idite na Apps & features.
U sledećem prozoru pronađite aplikaciju Mail and Calendar i kliknite na tri tačke povezane sa njom.
Izaberite Advanced options iz kontekstnog menija.
Pređite na odeljak Reset i kliknite na dugme Repair.
Sačekajte da se proces završi, a zatim proverite da li sada možete uspešno da dodate novi nalog e-pošte. Ako i dalje ne možete, pratite sledeće korake:
U istom prozoru kliknite na dugme Reset.
Pratite uputstva na ekranu da biste nastavili.
Imajte na umu da resetovanjem aplikacije možete da izgubite prilagođena podešavanja u aplikaciji.
Uspešno dodavanje više naloga e-pošte
Trebalo bi da budete u mogućnosti da uspešno rešite problem sa aplikacijom Mail koristeći gore navedene metode. Ako ponovo naiđete na iste poteškoće, preostaje vam da izaberete drugog klijenta e-pošte dok Microsoft ne objavi zvanično rešenje za ovaj problem.