CRM u bankarstvu (5.)

Microsoft Dynamics Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera. Zasniva se na integrisanom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (2.)

Komunikacija s klijentima Komunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju … Опширније

Опширније

Biometrijska dokumeta (5.)

Biometrijski pasoši Karta zemalja koje su uvele biometrijske pasoše – februar 2009. Legenda Imaju biometrijske pasoše Biometrijski pasoši samo za diplomate Uvešće biometrijske pasoše u skoroj budućnosti Biometrijski pasoš je dokument koji kombinuje papirnu i … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (6.)

Komponente CRM rešenja CRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i … Опширније

Опширније

Biometrijska dokumenta (2.)

Arhitektura biometrijskih sistema U današnje vreme razmatramo distribuirane biometrijske arhitekture za verifikaciju s nekoliko pristupnih tačaka na kojima korisnici određene populacije mogu biti biometrijski verifikovani i eventualno autorizovani da poseduju određenu privilegiju. U nekim slučajevima … Опширније

Опширније

Cloud computing (2.)

6. Poređenje sa sličnim tehnologijama Cloud computing nije nova, revolucionarna tehnologija, niti je ideja potekla iz 21. veka. Slične tehnologije i poslovni modeli postojali su i ranije, tako da su temelji ovog načina pružanja usluga … Опширније

Опширније