Др Мирослава Распоповић Милић

Избор у звање редовног професора: 2025. Рачунарски факултет, Софтверско инжењерство

Докторат 2008. University of Massachusetts Lowell, Electrical Engineering

Магистратура 2003. University of Massachusetts Lowell, Electrical Engineering

Диплома 2001. University of Massachusetts Lowell, Electrical Engineering

Проф. др Мирослава Распоповић Милић је редовни професор на Рачунарском факултету у Београду, која се активно бави истраживањем нових технологија и њихових примена за различите ИКТ платформе. Др Распоповић Милић је стекла докторат у области електротехнике на University of Massachusetts Lowell, где је учествовала на пројектима: Research Experience for Undergraduate Students финансиран од стране National Science Foundation (NSF), Motorola Innovation: Vibes and Waves in Action: Path to Innovation in the Classroom, Dynamic Spectrum Sharing in Wireless Networks финансиран од стране MIT Lincoln Labs и NSF, Web-based Analysis and Visualization Environment финансиран од стране Open Indicators Consortium. Током студија добила је награде за најбољег постдипломца, Outstanding Graduate Student Award in Electrical Engineering, као и универзитетски најпрестижнију награду за дипломца Chancellor’s Medal и награду за висока академска достигнућа Professor Carl A. Stevens Award for High Academic Achievements. Током академске каријере учествовала је у више научних и образовних пројеката, као што су Erasmus+ School-to-Work Transition for Higher education students with disabilities in Serbia, Bosnia & Herzegovina and Montenegro, Развој нових информационо-комуникационих технологија, коришћењем напредних математичких метода, са применама у медицини, телекомуникацијама, енергетици, заштитити националне баштине и образовању (финансирано од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије), Erasmus+ Mathematics of the Future: Understanding and Application of Mathematics with the help of Technology, Erasmus+ ILEDA: Improving online and blended learning with educational data analytics, Erasmus+ ISILA: Improving the quality and sustainability of learning using early intervention methods based on learning analytics. Др Распоповић Милић је изабрани члан следећих научних удружења: Sigma Xi Scientific Research Society, Tau Beta Pi Engineering Honor Society и Eta Kappa Nu Electrical Engineering Honor Society.

  1. Jovic J., Sibalija T., Raspopovic Milic M. (2024) Exploring the Role of Neural Networks in Collaborative Learning: A Systematic Review, in: Alex M. Arnold (Ed.): The Future of Collaborative Learning, Nova Science Publishers, New York, US, ISBN: 979-8-89113-443-0
  2. Saqr, M., Raspopovic Milic, M., Pancheva, K., Jovic, J., Peltekova, E. V., Conde, M. Á. (2023). A multimethod synthesis of Covid-19 education research: the tightrope between covidization and meaningfulness. Universal Access in the Information Society, 23(3), 1163–1176. https://doi.org/10.1007/s10209-023-00989-w
  3. Jovic, J., Raspopovic Milic, M., & Cvetanovic, S. (2023). Multidimensional Concept Map Representation of the Learning Objects Ontology Model for Personalized Learning. Journal of Internet Technology, 24(5), 1043–1054. https://doi.org/10.53106/160792642023092405003
  4. Vukmirovic, M., Raspopovic Milic, M., & Jovic, J. (2022). Twitter data mining to map pedestrian experience of open spaces. Applied Sciences, 12(9), 4143. ttps://doi.org/10.3390/app12094143
  5. Vukmirović, M., & Raspopović Milić, M. (2019). Vulnerability of Public Space and the Role of Social Networks in Crisis. Keeping up with Technologies to Create the Cognitive City (pp. 60-73). Cambridge Scholars Publishing. ISBN (10): 1-5275-2048-X, ISBN (13): 978-1-5275-2048-6
  6. Raspopovic, M., & Jankulovic, A. (2017). Performance measurement of e-learning using student satisfaction analysis. Information Systems Frontiers, 19, 869-880. https://doi.org/10.1007/s10796-016-9636-z
  7. Raspopović Milić, M., Cvetanović, S., Medan, I., & Ljubojević, D. (2017). The Effects of Integrating Social Learning Environment with Online Learning. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 18(1). https://doi.org/10.19173/irrodl.v18i1.2645
  8. Raspopović Milić, M., Cvetanović, S., Stanojević, D., & Opačić, M. (2016). Software architecture for integration of institutional and social learning environments. Science of Computer Programming, 129, 92–102. https://doi.org/10.1016/j.scico.2016.07.001
  9. Raspopovic, M., Cvetanovic, S., & Jankulovic, A. (2016). Challenges of Transitioning to an e-learning System with Learning Objects Capabilities. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 17(1), 123–147. https://doi.org/10.19173/irrodl.v17i1.2172
  10. Raspopović Milić, M., Jankulović, A., Runic, J., & Lucic, V. (2014). Success factors for e-learning in a developing country: A case study of Serbia. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 15(3). https://doi.org/10.19173/irrodl.v15i3.1586