Проф. др Мирослава Распоповић Милић је редовни професор на Рачунарском факултету у Београду, која се активно бави истраживањем нових технологија и њихових примена за различите ИКТ платформе. Др Распоповић Милић је стекла докторат у области електротехнике на University of Massachusetts Lowell, где је учествовала на пројектима: Research Experience for Undergraduate Students финансиран од стране National Science Foundation (NSF), Motorola Innovation: Vibes and Waves in Action: Path to Innovation in the Classroom, Dynamic Spectrum Sharing in Wireless Networks финансиран од стране MIT Lincoln Labs и NSF, Web-based Analysis and Visualization Environment финансиран од стране Open Indicators Consortium. Током студија добила је награде за најбољег постдипломца, Outstanding Graduate Student Award in Electrical Engineering, као и универзитетски најпрестижнију награду за дипломца Chancellor’s Medal и награду за висока академска достигнућа Professor Carl A. Stevens Award for High Academic Achievements. Током академске каријере учествовала је у више научних и образовних пројеката, као што су Erasmus+ School-to-Work Transition for Higher education students with disabilities in Serbia, Bosnia & Herzegovina and Montenegro, Развој нових информационо-комуникационих технологија, коришћењем напредних математичких метода, са применама у медицини, телекомуникацијама, енергетици, заштитити националне баштине и образовању (финансирано од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије), Erasmus+ Mathematics of the Future: Understanding and Application of Mathematics with the help of Technology, Erasmus+ ILEDA: Improving online and blended learning with educational data analytics, Erasmus+ ISILA: Improving the quality and sustainability of learning using early intervention methods based on learning analytics. Др Распоповић Милић је изабрани члан следећих научних удружења: Sigma Xi Scientific Research Society, Tau Beta Pi Engineering Honor Society и Eta Kappa Nu Electrical Engineering Honor Society.
Др Мирослава Распоповић Милић

Академска каријера
Избор у звање редовног професора: 2025. Рачунарски факултет, Софтверско инжењерство
Докторат 2008. University of Massachusetts Lowell, Electrical Engineering
Магистратура 2003. University of Massachusetts Lowell, Electrical Engineering
Диплома 2001. University of Massachusetts Lowell, Electrical Engineering
Научно-стручна продукција
- Jovic J., Sibalija T., Raspopovic Milic M. (2024) Exploring the Role of Neural Networks in Collaborative Learning: A Systematic Review, in: Alex M. Arnold (Ed.): The Future of Collaborative Learning, Nova Science Publishers, New York, US, ISBN: 979-8-89113-443-0
- Saqr, M., Raspopovic Milic, M., Pancheva, K., Jovic, J., Peltekova, E. V., Conde, M. Á. (2023). A multimethod synthesis of Covid-19 education research: the tightrope between covidization and meaningfulness. Universal Access in the Information Society, 23(3), 1163–1176. https://doi.org/10.1007/s10209-023-00989-w
- Jovic, J., Raspopovic Milic, M., & Cvetanovic, S. (2023). Multidimensional Concept Map Representation of the Learning Objects Ontology Model for Personalized Learning. Journal of Internet Technology, 24(5), 1043–1054. https://doi.org/10.53106/160792642023092405003
- Vukmirovic, M., Raspopovic Milic, M., & Jovic, J. (2022). Twitter data mining to map pedestrian experience of open spaces. Applied Sciences, 12(9), 4143. ttps://doi.org/10.3390/app12094143
- Vukmirović, M., & Raspopović Milić, M. (2019). Vulnerability of Public Space and the Role of Social Networks in Crisis. Keeping up with Technologies to Create the Cognitive City (pp. 60-73). Cambridge Scholars Publishing. ISBN (10): 1-5275-2048-X, ISBN (13): 978-1-5275-2048-6
- Raspopovic, M., & Jankulovic, A. (2017). Performance measurement of e-learning using student satisfaction analysis. Information Systems Frontiers, 19, 869-880. https://doi.org/10.1007/s10796-016-9636-z
- Raspopović Milić, M., Cvetanović, S., Medan, I., & Ljubojević, D. (2017). The Effects of Integrating Social Learning Environment with Online Learning. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 18(1). https://doi.org/10.19173/irrodl.v18i1.2645
- Raspopović Milić, M., Cvetanović, S., Stanojević, D., & Opačić, M. (2016). Software architecture for integration of institutional and social learning environments. Science of Computer Programming, 129, 92–102. https://doi.org/10.1016/j.scico.2016.07.001
- Raspopovic, M., Cvetanovic, S., & Jankulovic, A. (2016). Challenges of Transitioning to an e-learning System with Learning Objects Capabilities. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 17(1), 123–147. https://doi.org/10.19173/irrodl.v17i1.2172
- Raspopović Milić, M., Jankulović, A., Runic, J., & Lucic, V. (2014). Success factors for e-learning in a developing country: A case study of Serbia. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 15(3). https://doi.org/10.19173/irrodl.v15i3.1586