др Сава К. Чавошки

Сава Чавошки је дипломирао на Машинском факултету Универзитета у Београду 2000. године. Последипломске студије на Факултету организационих наука завршио је 2005. године. Докторирао је на Факултету организационих наука Универзитета у Београду 2017. године.

У току своје професионалне каријере учествовао је у већем броју пројеката у области IT и развоја софтвера. Аутор је више научних радова из области информационих система и рачунарске симулације. Области научног и стручног интересовања Саве Чавошког су: информациони системи и технологије, рачунарска симулација, моделирање пословних система и пословно одлучивање и електронско пословање.

  1. Сава Чавошки, Александар Марковић Agent-based modelling and simulation in the analysis of customer behaviour on B2C e-commerce sites, Journal of Simulation, 2016.
  2. Михајло Маринковић, Сава Чавошки, Александар Марковић, Application of Cloud-Based Simulation in Scientific Research, Ch. 12, p.281-307, Handbook of Research on High Performance and Cloud Computing in Scientific Research and Educationн, (Ед. Маријана Деспотовић-Зракић , Вељко Милутиновић, Александар Белић), IGI Global, (2014).
  3. Чавошки С., Вујовић В., Деврња В., Ференц Б., Лукић Ф. (2022). Digital Transformation in Healthcare: Healthcare on Demand. 2022 21st International Symposium INFOTEH-JAHORINA (INFOTEH 2022) 16 – 18 March 2022., IEEE Catalog Number: CFP22JAH-POD.
  4. Чавошки, С., Зорнић, Н., & Марковић, А. (2020). Agent-based Simulation Model for eWOM Influence Analysis in Retail. In 17th SymOrg International Symposium. Belgrade, Serbia, September 7-9, Online: University of Belgrade – Faculty of Organizational Sciences.
  5. Маровић, Ђ., Марковић, А., Чавошки, С., & Зорнић, Н. (2019). Digital Transformation of Workforce Management Processes: A Case of Southeastern European Telecommunication Company. In Challenges of Europe: Growth, Competitiveness, Innovation and Well-Being. Bol, Island Brac, 22 – 24 May: Faculty of Economics, University of Split.
  6. Александар Марковић, Сава Чавошки, Андреј Нововић, Analysis of Interactions of Key Stakeholders on B2C e-Markets – Agent Based Modelling and Simulation Approach, Организација, 49(2), Факултета за организацијске веде, Крањ, Словениа, 2016.
  7. Сава Чавошки, Александар Марковић, Analysis of Customer Behaviour and Online Retailers Strategies Using the Agent-Based Simulation, Management, 77, (2015), 13-24.