Сава Чавошки је дипломирао на Машинском факултету Универзитета у Београду 2000. године. Последипломске студије на Факултету организационих наука завршио је 2005. године. Докторирао је на Факултету организационих наука Универзитета у Београду 2017. године.
У току своје професионалне каријере учествовао је у већем броју пројеката у области IT и развоја софтвера. Аутор је више научних радова из области информационих система и рачунарске симулације. Области научног и стручног интересовања Саве Чавошког су: информациони системи и технологије, рачунарска симулација, моделирање пословних система и пословно одлучивање и електронско пословање.
Научно-стручна продукција
- Сава Чавошки, Александар Марковић Agent-based modelling and simulation in the analysis of customer behaviour on B2C e-commerce sites, Journal of Simulation, 2016.
- Михајло Маринковић, Сава Чавошки, Александар Марковић, Application of Cloud-Based Simulation in Scientific Research, Ch. 12, p.281-307, Handbook of Research on High Performance and Cloud Computing in Scientific Research and Educationн, (Ед. Маријана Деспотовић-Зракић , Вељко Милутиновић, Александар Белић), IGI Global, (2014).
- Чавошки С., Вујовић В., Деврња В., Ференц Б., Лукић Ф. (2022). Digital Transformation in Healthcare: Healthcare on Demand. 2022 21st International Symposium INFOTEH-JAHORINA (INFOTEH 2022) 16 – 18 March 2022., IEEE Catalog Number: CFP22JAH-POD.
- Чавошки, С., Зорнић, Н., & Марковић, А. (2020). Agent-based Simulation Model for eWOM Influence Analysis in Retail. In 17th SymOrg International Symposium. Belgrade, Serbia, September 7-9, Online: University of Belgrade – Faculty of Organizational Sciences.
- Маровић, Ђ., Марковић, А., Чавошки, С., & Зорнић, Н. (2019). Digital Transformation of Workforce Management Processes: A Case of Southeastern European Telecommunication Company. In Challenges of Europe: Growth, Competitiveness, Innovation and Well-Being. Bol, Island Brac, 22 – 24 May: Faculty of Economics, University of Split.
- Александар Марковић, Сава Чавошки, Андреј Нововић, Analysis of Interactions of Key Stakeholders on B2C e-Markets – Agent Based Modelling and Simulation Approach, Организација, 49(2), Факултета за организацијске веде, Крањ, Словениа, 2016.
- Сава Чавошки, Александар Марковић, Analysis of Customer Behaviour and Online Retailers Strategies Using the Agent-Based Simulation, Management, 77, (2015), 13-24.