Студенткиња Рачунарског факултета Наталија Вукашиновић је у понедељак, 28. августа 2023. године одбранила дипломски рад Шљокица који представља израду рекламног видео материјала, пред комисијом коју су чинили ментор М.А. Никола Спасић и члан др Милан Ђурић.
У уводу свог рада Наталија је истакла следеће:
Циљ рада „Шљокица“ јесте израда рекламног видео материјала у оквирима изграђеног визуелног идентитета бренда „Спаркл”.
У питању је нови бренд чија су примарна циљна група урбане младе жене, између 18 и 45 година старости. Производи које нуди су парфеми, различит накит, ципеле и гардероба. Идентитет бренда „Спаркл” се заснива на раскошној елеганцији и младалачком духу. Заштитни знак бренда и један од главних мотива који се користе у кампањама јесте сјај – симбол лепоте, луксуза, статуса и посебности. Он се провлачи кроз све радове.
Рад се састоји из четири видео рекламе. Производи приказани у рекламама су парфем, штикле и линија накита. Рекламе су намењене за приказивање на Youtube платформи и другим друштвеним мрежама које подржавају видео садржај (Instagram, Facebook, TikTok), билбордима у прометним градским улицама и тржним центрима, као и на свим фреквентниим местима где се претпоставља да ће наша циљна група и пролазити.
…
Као што смо видели из свега претходно поменутог, а и у самом раду постоји пар елемената, који се као нити протежу кроз све ове четири рекламе и на неки начин их повезују. Сјај неминовно примећујемо око себе јер нам је у генима да идемо ка Сунцу које нам пружа топлоту. Самим тим хтели ми или не морамо га приметити, а онда и заволети. За мене то је била љубав на први поглед. Овај рад сведочи томе колико мале искрице могу да буду велике и приметне. – закључила је Наталија.
Фотографије са одбране доступне су у галерији.