Студенткиња Рачунарског факултета Николина Мандић је у петак, 28. фебруара 2025. године одбранила дипломски рад на тему Примена вештачке интелигенције у маркетингу пред комисијом коју су чинили ментор др Јелена Васиљевић и члан др Душан Вујошевић.
У уводу свог рада Николина је истакла:
У савременом пословном окружењу, маркетинг представља један од кључних аспеката успешног пословања и стратешког позиционирања на тржишту. Са убрзаним технолошким напретком, традиционални маркетиншки приступи пролазе кроз значајне трансформације, а један од највећих покретача промена јесте примена вештачке интелигенције. Савремене компаније су све више оријентисане ка аутоматизацији процеса, персонализацији комуникације са потрошачима и анализи великих количина података у реалном времену, што вештачка интелигенција омогућава са до сада незабележеним степеном ефикасности. Истовремено, развој дигиталне технологије и пораст количине доступних података довели су до тога да традиционални приступи више нису довољни да би се постигао одговарајући степен конкурентности на тржишту.
…
Будућност маркетинга у великој мери зависи од даљег развоја вештачке интелигенције и њене интеграције у пословне процесе. Како технологија буде напредовала, AI алати ће постати још софистициранији, а њихова примена све шира. Очекује се да ће у будућности вештачка интелигенција играти још важнију улогу у разумевању корисника, креирању хиперперсонализованих кампања и аутоматизацији свих сегмената маркетинга. Компаније које буду улагале у AI решења и правовремено усвајале иновације имаће значајну предност у односу на конкуренцију, док ће оне које занемаре овај тренд ризиковати да изгубе тржишну позицију. – закључила је Николина.
Фотографије са одбране доступне су у галерији.