Zahvaljujući, pre svega, televizijskoj seriji „Triumf zaluđenika“ (engl. Triumph of the Nerds, stanica PBS) od pre nekoliko godina, i ranijeg pisanja trač-novinara Roberta Kringlija (Robert Cringely) iz Silikonske doline u knjižici simpatičnog naslova „Slučajna carstva … Опширније
1992. Microsoft Windows 3.1 je napravljen 1992. godine. Između Windowsa i tadašnjeg hardvera, resursi koji su postojali za Windows su ono što je prevagnulo. Windows je ubrzo postao podrazumevani operativni sistem koji se isporučivao sa … Опширније
Detekcija ivica (rubova) jedan je od osnovnih problema u digitalnoj obradi slike, ali i jedna od najkorisnijih i najčešće korišćenih operacija na slici. Ivice su područja slike sa velikim razlikama u intenzitetu tačaka, i predstavljaju … Опширније
Pod ekspertnim sistemima podrazumeva se uspostavljanje unutar računara dela veštine nekog eksperta koji se bazira na znanju i u takvom obliku da sistem može da ponudi inteligentan savet ili da preuzme inteligentnu odluku o funkciji … Опширније
1972 Prvi digitalni mikroračunar koji je bio dostupan za personalnu upotrebu bio je MITS (Micro Instrumentation and Telemetry Systems) 816. Iako nije bio opremljen ekranom ili tastaturom, 816 je bio od značajnog interesa za ametere … Опширније
1940-1944 S one strane Atlantika glavna potreba za podršku ratnim naporima bilo je dešifrovanje uhvaćenih poruka nemačkih snaga. Za šifrovanje se u prvim godinama rata koristila ENIGMA, dizajnirana u SAD. Tim iz Bletchey Parka, koji … Опширније
Arhitektura CRM-a Usvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje … Опширније
3 Model upravljanja mrežom Postoje tri različita pristupa implementacije upravljačkog rešenja: izolovani pristup; koordinisani pristup; integrativni pristup. Slika 2: Model upravljanja mrežom Kod izolovanog pristupa, izolovani alati kreiraju se za svaki upravljački problem. Alati rade … Опширније
Orijentacija ka korisniku CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije. Briga o klijentima banke … Опширније