Komponente CRM rešenja
CRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i postprodajnih aktivnosti. CRM modulima prodaje, marketinga i podrške klijenata donosi brzo, fleksibilno i dostupno rešenje koje omogućava konzistentna, merljiva poboljšanja u svakom poslovnom procesu. To znači prisnije odnose s klijentima i pomoć pri dostizanju novih nivoa profitabilnosti.
Prodajni modul
Čak i za preduzeća s najzahtevnijim prodajnim procesima Microsoft CRM osigurava jednostavnu upotrebnu funkcionalnost i mogućnost za poboljšanje načina na koje odeljenja prodaje i marketinga targetiraju nove klijente, upravljaju marketinškim kampanjama i vode prodajne aktivnosti.
Prodajni modul pomaže:
· Da se poveća prodajni „levak“ kvalifikovanim kupcima.
· Usmeravanje prodajne strategije centralizovanim, usklađenim prodajnim procesima.
· Prodajnom timu da dođe dobro pripremljen na važne sastanke s klijentima – pristupom do prodajnih prilika i proteklih aktivnosti za svakog klijenta.
Marketing: Bolje odlučivanje i jasniji pogled na klijente
U današnjoj, informacijama vođenoj ekonomiji, većina preduzeća preplavljena je podacima o klijentima. Uspeh zahteva sposobnost transformisanja tih podataka u jasne, upotrebljive informacije i znanje i brži odziv na promenljive potrebe i želje korisnika. Korišćenjem Microsoft CRM-a odeljenje prodaje i marketinga ima pristup svim informacijama o klijentima, nezavisno od toga kada su nastale, i to zajedno sa alatima potrebnim za promenu tih informacija u daljnjem radu.
To odeljenju prodaje i marketinga omogućava:
· kreiranje određenog proizvoljnog pogleda na svakog klijenta, zavisno od izabranih podataka;
· usmerene marketinške akcije korišćenjem inteligentnih lista i metoda za segmentaciju;
· izvođenje uspešnijih marketinških kampanja uz pomoć moćnih analitičkih metoda;
· razumevanje onog što korisnici stvarno govore pomoću alata za izveštavanje i analizu, ugrađenih u Microsoft SQL Server.
Podrška: Osiguravanje veće vrednosti klijentima
Svaki kontakt s klijentom jeste prilika za povećanje lojalnosti kupca, osiguravanjem visokokvalitetnih, personalizovanih usluga. Budući da organizacija ima koristi ako klijentima nudi tačno određene, relevantne informacije o proizvodima i uslugama koji ih zanimaju, Microsoft CRM može da doprinese poboljšanju odnosa s klijentima, i tako poveća mogućnosti kako za veću zaradu od prodaje tako i za prodaju više različitih artikala.
Modul za podršku omogućava:
· brži odziv na zahteve klijenata osiguravanjem pravilnih odgovora u realnom vremenu;
· rešavanje zahteva stranaka u skladu sa željenim nivoom usluge;
· korišćenje centralizovanog planiranja i otpremanja za upravljanje izvorima i koordinaciju usluga.
Zaključak
Ovaj rad fokusiran je na novu tehnologiju koja se implementira u banci Intesa – Microsoft Dynamics CRM. Banca Intesa kao jedna od vodećih banaka na domaćem tržištu prepoznala je Microsoft Dynamics CRM kao tehnologiju koja će joj obezbediti održivu konkurentsku prednost.
U radu sam se potrudio da prikažem prednosti korišćenja Microsoft Dynamics CRM-a koje su nesumnjivo brojne. Međutim, svaka organizacija, interno, pre nego što se odluči za implementaciju Microsoft Dynamics CRM-a u svoj sistem poslovne informatike, mora da odmeri potencijalne buduće troškove, s jedne strane, a s druge potencijalne dobitke.