Glupi korisnički trikovi

Tehnologija danas omogućava jednostavnu komunikaciju sa kolegama i kupcima iz celog sveta. Zato je toliko lakše da ispadnemo veoma, veoma glupi. Zahvaljujući modernoj elektronici, dovoljan je samo trenutak nepažnje pa da se jedna neprijatna greška globalno emituje. Koliko god se trudili, ta vrsta greške ne može nikada da se povuče. 

1.    Konferencijska veza se otegla, učesnik je zaboravio da isključi mikrofon i svi su slušali kako se on igra sa svojim kučetom.

2.    Nova službenica je svoju privatnu fotografiju sa veselja na plaži greškom postavila na Facebook stranicu kompanije umesto na svoju privatnu Facebook stranicu.

3.     E-mail poruka namenjena prijateljici otišla je na grupnu adresu potencijalnih kupaca kompanije. Uvek pre pritiska na SEND proverite rubriku TO .

4.    Šaljivi odgovor na e-mail poruku, namenjen kolegama, otišao je svima kojima je prvobitna ponuda bila upućena. Čuvajte se opcije Reply .

5.    Filter za prijavljivanje, koji je slao automatsko »vickasto« odbijanje (Pazi kako se izražavaš! Kakvo ime, mora da te roditelji mrze!) ako se prijavljujete nekim od imena sa zadate liste ružnih imena, uvredio je potencijalnog kupca koji se zaista tako zvao.

6.    Prijavljivanje za posao, a pogrešan prilog umesto CV -a (raspored utakmica za sezonu) začudo nije prihvaćeno.

7.    Uporedno razmenjivanje tekstualnih poruka sa dečkom i sa šefom, dovelo je devojku do toga da je poslala šefu poruku koja je bila za dečka. Šef je odgovorio da mu je jasno da je to namenjeno nekom drugom i srećom, nikad više to nije pominjao.

 Izvor: IT WORLD

2425-glupi-korisnicki-trikovi