Google – nešto više od pretraživanja

U Google- u raste pritisak da se pronađe nešto više od pretraživanja. Internet gigant je izgradio svoje poslovanje na pretraživanju, ali njegovi rezultati nisu uspeli da oduševe investitore koji sada, nakon razočaravajućeg izveštaja sa Wall Street- a žele nešto više. Google je postao jedna od najmoćnijih kompanija na planeti baveći se velikim problemom generacije: Olakšati ljudima pretraživanje na mreži.

Sada je on taj koji pretražuje – šta će biti sledeća velika stvar. Alphabet, Google -ova matična kompanija , naporno radi na nizu projekata, od Wifi povezanih termostata do nanočestica za otkrivanje raka. Alphabet -ove akcije ove godine stagniraju.

Nest, kompanija uređaja za pametnu kuću koju je Google kupio pre dve godine za 3 milijarde dolara, nekada je bila najavljena kao model. Ona ima prave proizvode u realnim trgovinama (termostati , detektori dima i sigurnosne kamere prodaju se na mestima kao što su Best Buy i Amazon). Ali je nedavno došlo do problema u Nest- u. Njihova prodaja navodno nije ispunila očekivanja Alphabet -a.

Prošlog meseca, Alphabet je pokušao da proda Boston Dynamics, kompaniju za robote koju je kupio 2013. godine. Firma je pravila spektakularne ali zastrašujuće prototipove robota, ali nije verovatno da će u narednih nekoliko godina proizvesti makar jedan proizvod koji će moći da se prodaje.

Iako nije dostigao procenjenu zaradu, pravi Google – deo preduzeća koji kontroliše svoje internet poslovanje, poput pretraživanja i YouTube – i dalje je dominantan. Google ima sedam različitih proizvoda, svaki sa više od milijardu korisnika: Gmail, traženje, mobilni operativni sistem Android, veb pretraživač Chrome, mape, tržište Play i YouTube. Sledeći korak je veštačka inteligencija.

Izvor: CNET

4062-xa-google-xa-nesto-vise-od-pretrazivanja