Loše prognoze za Twitter posle odlaska direktora

Stručnjaci procenjuju šta se očekuje od mikroblog servisa koji se bori posle odlaska direktora Dika Costola . Neki analitičari veruju da dok ostali veći tehnološki džinovi, uključujući i Facebook – sa skoro milijardu više korisnika nego Twitter – i Google , stalno pokušavaju da poboljšaju svoje proizvode, zamah u Twitter -u je u zastoju. „Da ste se prijavili za Twitter prvog dana, a onda pali u komu i probudili se danas, još uvek biste bili u stanju da ga prepoznate „, rekao je Nejt Eliot, analitičar u Forrester -u. „Čak je i Facebook od tada postao neprepoznatljiv. Bilo je više promašaja nego pogodaka, ali bar pokušavaju. Twitter ni ne pokušava”. U Edisonu (Edison Investment Research ) procenjuju da korisnici Twitter -a, zbog ograničenih mogućnosti na smartfonu, troše svega do 9 odsto svog vremena na sajtu. Nasuprot tome, korisnici potencijalno troše do 61 posto svog vremena na Google , 71 odsto na Microsoft i 73 odsto na Yahoo , kažu u Edison -u. Što više vremena korisnik provodi na sajtu, veća je verovatnoća da će taj sajt da donese više novca.

Izvor: CNET

3713-lose-prognoze-za-twitter-posle-odlaska-direktora