Nemački Babbel namerava da osvoji američko tržište

Program za učenje jezika Babbel predstavlja uslugu kompanije koja ima jedan od najuspešnijih istorijata kad se govori o osnivanju internet-kompanija. Iako je u jednom trenutku kompanija bila na ivici opstanka, danas je uspešna firma koja zapošljava stotine ljudi koji rade u ogromnom poslovnom prostoru u Berlinu i vodeća je u velikom delu Evrope. Za razliku od konkurenata, kakav je Duolingo, usluge korišćenja Babbela morate da platite. Postoji period tokom kog možete besplatno da koristite program, a posle mu možete pristupiti samo ako platite. Program je napravljen od pažljivo pripremljenih lekcija, što nije slučaj kod besplatnog programa Duolingo.

Pošto je kompanija uspela da osvoji veći deo evropskog tržišta, odlučila je da napravi proboj i na američko tržište. Pre dve godine su otvorili nekoliko kancelarija u Njujorku, smatrajući da imaju mnogo jači proizvod od svojih konkurenata i da im je najvažnije da svojim korisnicima ponude najbolje što takva posvećena kompanija može da stvori. Kompanija je pokrenula ogromnu promotivnu kampanju u Americi i to uglavnom na kanalima koji emituju vesti pošto su im obrazovani ljudi glavna ciljna grupa. Osim njih, veruju da će za program biti zainteresovani i građani poreklom iz Južne Amerike da bi bolje savladali engleski jezik. Treća grupa bili bi Amerikanci koji bi putovali širom sveta. U svakom slučaju, stručnjaci za softversko inženjerstvo, multimediju, kao i profesori stranih jezika koji učestvuju u sastavljanju celokupnog programa bez straha i sasvim samouvereno tvrde da su sigurno bolji od programa Duolingo, koji uspeva nekako da se održi pomoću naplaćivanja izdavanja sertifikata i, naravno, oglasa koji se povremeno pojavljuju.

4327-nemacki-xa-babbel-xa-namerava-da-osvoji-americko-trziste