Dobrodošli na digitalno radno mesto, gde zaposleni zahtevaju siguran i lak pristup svemu: od e-pošte do korporacijskih aplikacija, do pristupa dokumentima preduzeća gde god i kad god požele, koristeći bilo koji uređaj po izboru, sa bilo koje lokacije širom sveta. Prednosti su dalekosežne. Trgovački putnici na terenu mogu da pristupaju sistemima za upravljanje odnosima sa klijentima kako bi odgovorili na pitanja u realnom vremenu i potencijalno zaključili više poslova. Inženjeri mogu da koriste svoje tablete za snimanje fotografija i pokretanje mobilnih aplikacija za evidentiranje podataka o fabričkoj opremi – čime sprečavaju kašnjenja proizvodnje. IT timovi mogu da obavljaju nadogradnje sistema i poslove održavanja sa udaljenih računara van radnog vremena radi boljeg kontinuiteta poslovanja i manje zastoja za korisnike.
U isto vreme, inovativni alati za saradnju pomažu zaposlenima da prikupljaju i dele informacije bez obzira na uređaj ili lokaciju. Od tehnologije uronjenog teleprisustva koja praktično replicira komunikaciju licem u lice, do aplikacija za razmenu poruka koje podržavaju razmenu informacija u realnom vremenu među kolegama, današnji alati za saradnju istovremeno osnažuju i povezuju.
Mada se slučajevi primene alata za mobilnu saradnju i saradnju u realnom vremenu razlikuju, ciljevi preduzeća su isti: brži, efikasniji i bezbedniji tokovi rada. Prema anketi IDG- a, ispitanici navode poboljšanu produktivnost zaposlenih (48%), poboljšanu efikasnost procesa putem automatizacije (39%) i poboljšanu bezbednost (39%) kao vodeća tri razloga za ulaganja u rešenja na radnom mestu, softveru i uslugama.
Lako je razumeti zašto. U današnjoj ekonomiji na zahtev, klijenti očekuju brze i tačne odgovore i pružanje usluga, bilo kada, bilo gde. Da bi zadovoljili ove zahteve, zaposlenima je potreban trenutan pristup svemu: od dokumenata bogatih podacima do internih email -ova.
Izvor: CDW