Softverske greške mogu da se dogode bilo gde, ali mogu da budu posebno nezgodne (i skupe) u svemiru. Ne postoji dobar trenutak da se naleti na softversku grešku, ali neke situacije su teže od drugih – kao na primer tokom leta u svemir. Svemirski brodovi svih oblika i veličina u velikoj meri se oslanjaju na softver da bi postigli svoje ciljeve. Ali te misije mogu brzo da budu prekinute zbog najjednostavnijih ljudskih grešaka u pisanju koda. Izostavljanje gornje crtice ili kôd za proveru sa greškom prekoračenja može da pomeri granicu od uspeha ka neuspehu, da se ne pominje gubitak na stotine miliona dolara, godina rada, a na misijama sa posadom, i ljudskih života. Koristite gornje strelice da pročitate 9 primera koji dokazuju da se, uprkos pažnji sa kojom se ovi sistemi grade, greške javljaju u softveru svemirskih brodova od kada smo počeli da izbacujemo rakete u svemir - i da će, bez sumnje, nastaviti da se pojavljuju.