Ova knjiga vam nudi zabavan uvod u svet programiranja igrica, C++ i SFML koji koristi OpenGL pomoću tri zabavne potpuno upotrebljive igrice. Te igrice su: jedna zarazna brza igrica na dva dugmeta, jedna igrica preživljavanja sa više nivoa i pucanjem na zombije i jedna platformska igrica sa podeljenim ekranom za više igrača.
Počinjemo od samih osnova programiranja, kao što su promenljive, petlje i uslovi, a vi ćete biti sve veštiji sa svakom igricom prelazeći na ključne C++ teme, kao što je OOP (Objektno orijentisano programiranje), C++ pokazivači i uvod u STL (biblioteka standardnih šablona). Dok budete pravili te igrice, vi ćete takođe učiti uzbudljive koncepte programiranja igrica, kao što su efekti čestica, usmereni zvuk (prostornost), OpenGL{xa} programabilni šejderi, pravljenje na hiljade objekata i još mnogo toga.
Šta ćete naučiti:
- Naučićete C++ od nule, istovremeno učeći kako se prave igrice
- Učićete osnove C++-a, kao što su promenljive, petlje i funkcije da biste animirali objekte igrica, reagovali na kolizije, pamtili rezultat, svirali zvučne efekte i pravili svoju prvu upotrebljivu igricu
- Koristićete naprednije C++ teme kao što su klase, nasleđivanje i reference da biste napravili i kontrolisali na hiljade neprijatelja, pucali iz mitraljeza i pravili slučajno sastavljene svetove igrica koji se pomeraju
- Proširićete svoje znanje C++-a dalje od početničkog nivoa i koristićete koncepte kao što su pokazivači, reference i STL da biste dodali osobine kao što su podeljeni ekran za više igrača, uronjen usmereni zvuk i prilagođeni nivoi koji se učitavaju iz fajlova
- Osposobićete se za pravljenje vlastitih jedinstvenih igrica!