Studentkinja Računarskog fakulteta Natalija Vukašinović je u ponedeljak, 28. avgusta 2023. godine odbranila diplomski rad Šljokica koji predstavlja izradu reklamnog video materijala, pred komisijom koju su činili mentor M.A. Nikola Spasić i član dr Milan Đurić.
U uvodu svog rada Natalija je istakla sledeće:
Cilj rada „Šljokica“ jeste izrada reklamnog video materijala u okvirima izgrađenog vizuelnog identiteta brenda „Sparkl”.
U pitanju je novi brend čija su primarna ciljna grupa urbane mlade žene, između 18 i 45 godina starosti. Proizvodi koje nudi su parfemi, različit nakit, cipele i garderoba. Identitet brenda „Sparkl” se zasniva na raskošnoj eleganciji i mladalačkom duhu. Zaštitni znak brenda i jedan od glavnih motiva koji se koriste u kampanjama jeste sjaj – simbol lepote, luksuza, statusa i posebnosti. On se provlači kroz sve radove.
Rad se sastoji iz četiri video reklame. Proizvodi prikazani u reklamama su parfem, štikle i linija nakita. Reklame su namenjene za prikazivanje na Youtube platformi i drugim društvenim mrežama koje podržavaju video sadržaj (Instagram, Facebook, TikTok), bilbordima u prometnim gradskim ulicama i tržnim centrima, kao i na svim frekventniim mestima gde se pretpostavlja da će naša ciljna grupa i prolaziti.
…
Kao što smo videli iz svega prethodno pomenutog, a i u samom radu postoji par elemenata, koji se kao niti protežu kroz sve ove četiri reklame i na neki način ih povezuju.Sjaj neminovno primećujemo oko sebe jer nam je u genima da idemo ka Suncu koje nam pruža toplotu. Samim tim hteli mi ili ne moramo ga primetiti, a onda i zavoleti. Za mene to je bila ljubav na prvi pogled. Ovaj rad svedoči tome koliko male iskrice mogu da budu velike i primetne. – zaključila je Natalija.
Fotografije sa odbrane dostupne su u galeriji.