O projeku
Cilj igre je usavršavanje interakcije između virtuelnog i stvarnog sveta koristeći Wii kontroler. Težini usavršavanja interakcije doprinose implementirani sistemi koji imitiraju vetar i gravitaciju, kao i samo kretanje igrača u virtuelnom svetu.
U okviru igre korišćeni su različiti efekti kako bi doživljaj igranja bio što realniji. Od zvukova tokom kretanja i pucanja, pa sve do svetlosnih i dimnih efekata kod eksplozija.
Za animaciju modela korišćena je animacija skeleta. U ovom procesu ceo model je struktuiran kao skelet, sačinjen od kostiju. Svaka kost mora znati koja kost joj je roditelj. Pomeranjem roditelja pomeraju se i svi potomci. Kod modela igrača(tenk) pomeranjem kupole pomeraju se i cevi za pucanje.
Veliki izazov bio je i implementirati sistem za detekciju kolizija. Kod modela mete(prva slika ispod) koriste se dve lopte, koje predstavljaju značajno uprošćenija geometrijska tela nego valjak, kvadar i kocka zajedno, što je i cilj kod kreiranja ovakvog sistema. Bilo bi veoma procesorski zahtevno ukoliko bi se kolizija proveravala za originalni model. Stoga, vrši se aproksimacija tog modela na model koji je približno isti ali i uprošćeniji.
O autoru
2007. godine upisuje Računarski fakultet u Beogradu. Diplomirao je tokom jula 2012. godine na smeru Računarske mreže i komunikacije.
Planira da studije nastavi u inostranstvu.