RAF-ovci pobedili na Hachathon-u 2012

Na takmičenju u 24-časovnom pravljenju igrica Hackathon 2012 pobedio je tim studenata druge godine Računarskog fakulteta pod nazivom „Infinity“ koji su činili: Miloš Biljanović, Dejan Pekter, Uroš Joksimović i Jožef Oroš. Kao glavnu nagradu za svoju igricu svaki član tima je dobio iPad 3. Takmičenje je održano u subotu 15.12.2012. godine u prostorijama kompanije Nordeus, a treće mesto je takođe osvojio tim sa RAF-a pod nazivom „Tanja Vetrović Panković“ (Vanja Petrović Tanković, Nikola Stoiljković) koji je kao nagradu osvojio Sony Playstation 3.

„Učestvovati na ovakvom događaju je zaista neverovatan osećaj i dalje sam pod utiskom. Zaista odlična organizacija, odlično društvo, jedna zaista prijatna i prijateljska atmosfera tako da smo možda na trenutke zaboravljali da smo na takmičenju. Ono što mislim da nas je istaklo je to što smo pokušali da od igre napravimo pravi „shoot’em up“ (što je bila i tema), tj. da ne odstupamo previše od inicijalne teme, nego da igru napravimo tako da bude zanimljiva i izazovna sa velikim brojem neprijatelja, koji pomalo haotično jurcaju na vas pokušavajući da vas unište. Kako smo saznali, žiri nije uspeo da je pređe.“ – priča Jožef Oroš, jedan od četiri člana pobedničkog tima.

border=

Članovi tima Infinity

Na ovogodišnje 24-časovno takmičenje u pravljenju igara prijavilo se preko 200 takmičara, od kojih je samo 48 pozvano u finale, odnosno formirano je 12 timova. Svaki tim imao je svoju kancelariju, neophodnu opremu i podršku inženjera iz Nordeus-a, a pored toga su piće i hrana bili neograničeni. Na dan takmičenja saznaje se tema same igrice koju takmičari treba da naprave za 24 sata.

Pre samog takmičenja naš pobednički tim je dosta vremena odvojio na pripremu i podelu zadataka za samu izradu igrice, s obzirom da su svi članovi tima programeri. Kao jedan od ključnih faktora za uspeh Jožef ističe timski rad: „Mislim da smo bili jedni od složnijih timova, oko svega smo se dogovarali i na naše iznenađenje nije ni jednom došlo do konflikata oko ideja ili bilo kakve veće rasprave. Iako smo, kao i većina timova, želeli pobediti na takmičenju, pobeda je došla prilično neočekivano, jer je konkurencija bila zaista jaka i na kraju su nijanse pobedile.“.

Ceremonija proglašenja najboljih je bila prilično napeta.

„Svaki tim je sledio neku svoju ideju i temu razradio na svoj način. Nadali smo se da ćemo dobiti neku nagradu, ali kada smo prilikom prozivanja videli da nismo dobili specijalnu nagradu, treću ili drugu nagradu, nade su nam potpuno zgasnule, i tada je došao taj talas iznenađenja kada smo čuli ime sopstvenog tima. Sve u svemu, preporučujem svakom da se prijavi na takmičenje, čak i onima koji nisu planirale da se bave razvojem igara, zbog doživljaja i iskustva da se timski programira i napravi igra u toku samo 24 časa.“ – završava svoje utiske sa takmičenja Jožef.

1940-raf-ovci-pobedili-na-hachathon-u-2012