Organizacija ESTIEM LG Beograd poziva studente Računarskog fakulteta na učešće u projektu Case Study Show 2015. Case Study Show predstavlja priliku da se rešavanjem studija slučaja u najboljem svetlu pokažete pred našim vodećim kompanijama i omogućite sebi praksu ili zaposlenje u istim. Projekat se deveti put ove godine održava 13. i 14. marta na Fakultetu organizacionih nauka.
I ove godine se možete prijaviti za rešavanje Velikog Kejsa, koji podrazumeva rešavanje studije slučaja 3 dana pred projekat u timu od po četvoro. Kompanije koje zadaju Veliki Kejs su Air Serbia, L’Oreal, Mercator, Nestle, Coca-Cola Hellenic i Devana, od kojih Devana i Loreal zadaju kejs na engleskom jeziku.
Nezavisno od Velikog Kejsa možete učestvovati na Creative Room-u, i ostvariti priliku da na kreativan način odgovorite na kraći zadati problem iz prakse kompanija. Pored navedenih aktivnosti možete se oprobati u Speed Dating-u, gde imate 5 minuta da predstavite sebe gore navedenim kompanijama i bronzanim partnerima – i ostanete zapamćeni po svojoj ideji na unapred definisanu temu. Oba dana u holu fakulteta održava se Company Fair koji pruža mogućnost svim studentima da razgovaraju sa predstavnicima svih kompanija i ostave svoj CV radi mogućnosti dobijanja prakse.
Najbolje i najinovativnije timove očekuju vredne nagrade – prakse, potencijalno zaposlenje, poseta kompaniji i mnoge druge. S obzirom da su prošle godine mnogi od vas ostavili veoma dobar utisak na kompanije, bilo bi nam zadovoljstvo da i ove godine budete deo ovog projekta. Više informacija o projektu možete naći na našem sajtu estiem.org.rs.
Prijave su otvorene do 22. februara.