Студенткиња Љубица Марковић одбранила је дипломски рад на тему „Бубамарк: Израда јединствених визуелних идентитета и бренд стратегија за три естетски дивергентна, одржива модна бренда“

Студенткиња Рачунарског факултета Љубица Марковић је у уторак, 28. новембра 2023. године одбранила дипломски рад на тему Бубамарк: Израда јединствених визуелних идентитета и бренд стратегија за три естетски дивергентна, одржива модна бренда пред комисијом коју су чинили ментор М.А. Даница Стојановић и члан мр Горан Рубил.

У уводу свог рада Љубица је истакла следеће:

У времену највећих парадокса, где најскупљи сат не може купити време, где брз аутомобил не успорава пут до судњег сата, а савршено скројено одело не сакрива несавршено тело…преостаје нам само да дрско проучавамо тако савршено несавршену природу малог човека. Шта је то што њега покреће да ствара свет изнова, са надом да ће барем једном бити већи од Бога и разумети сврху свог постојања? Да ли ће човек икада схватити колико је мали?

Сви одговори леже у егу. Брендови живе због људске несвесности о сопственој природи. Да бисмо схватили како они функционишу, потребно је прво да разумемо себе. Своју дугмад коју нам испритиска непредвидиви живот и подстакне нас на акцију. Када схватимо себе, схватићемо и друге. Разумевање појединца, са примесом базичног повезивања са културом, историјом и обичајима, прерашће у разумевање друштва. Виђење шире слике о друштву и култури даће шансу за раст само онима који се усуде да прихвате своју природу.

Бубамарк брендови за мене представљају осећај сатисфакције јер нешто правим од нуле. Састоје се из бренда, организације и платформе. Ту су да покажем своје ставове о друштву данас, као и сценарије који би се могли одвијати у будућности на основу чињеница и правила која су се претходно у пракси показале као тачне, све захваљујући познавању природе човека и способности да се прате и разумеју генерацијски елементи. Потребно је повући паралелу између сва три бренда и видети шта је то што данас брендови добро раде, да ли су на добром путу, како могу бити на још бољем. Битно је објаснити шта је брендинг и зашто је он срж свега.