Ова књига вам нуди забаван увод у свет програмирања игрица, C++ и SFML који користи OpenGL помоћу три забавне потпуно употребљиве игрице. Те игрице су: једна заразна брза игрица на два дугмета, једна игрица преживљавања са више нивоа и пуцањем на зомбије и једна платформска игрица са подељеним екраном за више играча.
Почињемо од самих основа програмирања, као што су променљиве, петље и услови, а ви ћете бити све вештији са сваком игрицом прелазећи на кључне C++ теме, као што је OOP (Објектно оријентисано програмирање), C++ показивачи и увод у STL (библиотека стандардних шаблона). Док будете правили те игрице, ви ћете такође учити узбудљиве концепте програмирања игрица, као што су ефекти честица, усмерени звук (просторност), OpenGL{xa} programabilni šejderi, pravljenje na hiljade objekata i još mnogo toga.
Šta ćete naučiti:
- Naučićete C++ од нуле, истовремено учећи како се праве игрице
- Учићете основе C++-а, као што су променљиве, петље и функције да бисте анимирали објекте игрица, реаговали на колизије, памтили резултат, свирали звучне ефекте и правили своју прву употребљиву игрицу
- Користићете напредније C++ теме као што су класе, наслеђивање и референце да бисте направили и контролисали на хиљаде непријатеља, пуцали из митраљеза и правили случајно састављене светове игрица који се померају
- Проширићете своје знање C++-а даље од почетничког нивоа и користићете концепте као што су показивачи, референце и STL да бисте додали особине као што су подељени екран за више играча, уроњен усмерени звук и прилагођени нивои који се учитавају из фајлова
- Оспособићете се за прављење властитих јединствених игрица!