Case Study Show 2015

Организација ESTIEM LG Београд позива студенте Рачунарског факултета на учешће у пројекту Case Study Show 2015. Case Study Схоw представља прилику да се решавањем студија случаја у најбољем светлу покажете пред нашим водећим компанијама и омогућите себи праксу или запослење у истим. Пројекат се девети пут ове године одржава 13. и 14. марта на Факултету организационих наука.

И ове године се можете пријавити за решавање Великог Кејса,  који подразумева решавање студије случаја 3 дана пред пројекат у тиму од по четворо. Компаније које задају Велики Кејс су Air Serbia, L’Oreal, Mercator, Nestle, Coca-Cola Hellenic и Devana, од којих Devana и Loreal задају кејс на енглеском језику.
Независно од Великог Кејса можете учествовати на Creative Room-у, и остварити прилику да на креативан начин одговорите на краћи задати проблем из праксе компанија. Поред наведених активности можете се опробати у Speed Dating-у, где имате 5 минута да представите себе горе наведеним компанијама и бронзаним партнерима – и останете запамћени по својој идеји на унапред дефинисану тему. Оба дана у холу факултета одржава се Company Fair који пружа могућност свим студентима да разговарају са представницима свих компанија и оставе свој CV ради могућности добијања праксе.

Најбоље и најиновативније тимове очекују вредне награде – праксе, потенцијално запослење, посета компанији и многе друге. С обзиром да су прошле године многи од вас оставили веома добар утисак на компаније, било би нам задовољство да и ове године будете део овог пројекта. Више информација о пројекту можете наћи на нашем сајту estiem.org.rs.
Пријаве су отворене до 22. фебруара.

3538-xa-case-study-show-2015-xa