Arhitektura CRM-a Usvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje … Опширније
3 Model upravljanja mrežom Postoje tri različita pristupa implementacije upravljačkog rešenja: izolovani pristup; koordinisani pristup; integrativni pristup. Slika 2: Model upravljanja mrežom Kod izolovanog pristupa, izolovani alati kreiraju se za svaki upravljački problem. Alati rade … Опширније
Orijentacija ka korisniku CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije. Briga o klijentima banke … Опширније
Komunikacija s klijentima Komunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju … Опширније
Biometrijski pasoši Karta zemalja koje su uvele biometrijske pasoše – februar 2009. Legenda Imaju biometrijske pasoše Biometrijski pasoši samo za diplomate Uvešće biometrijske pasoše u skoroj budućnosti Biometrijski pasoš je dokument koji kombinuje papirnu i … Опширније
U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Опширније
Komponente CRM rešenja CRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i … Опширније
U ovom delu saznajte kako da zaštitite svoj računar od virusa. Koje sve kriterijume bi trebalo da ispoštujete prilikom instaliranja i odabira antivirusnih programa. Koje provere treba primeniti na elektronskoj pošti sa prilozima i nakon … Опширније
9. Uticaj Cloud Computinga na moderno poslovanje Pored očiglednog proboja ovog novog biznis modela među obične, kućne korisnike, ono što je još važnije je upotreba Cloud-a u poslovne svrhe. To je ujedno i mesto gde je najviše … Опширније
6. Poređenje sa sličnim tehnologijama Cloud computing nije nova, revolucionarna tehnologija, niti je ideja potekla iz 21. veka. Slične tehnologije i poslovni modeli postojali su i ranije, tako da su temelji ovog načina pružanja usluga … Опширније