7 Razmatranje arhitekture Proces upravljanja mrežom sastoji se iz: izbora karakteristika svakog tipa mrežnog uređaja koje treba pratiti/upravljati; instrumentacije mrežnih uređaja (ili dodavanje grupe uređaja) za prikupljanje svih potrebnih podataka; procesiranje dobijenih rezultata da bismo … Опширније
4 Funkcije upravljanja mrežom Upravljanje mrežom sastoji se od skupa funkcija za kontrolu, planiranje, raspodelu, razvoj, koordinisanje i kontrolisanje mrežnih resursa. Upravljanje mrežom može da bude zbunjujuće za početnike. Po svojoj prirodi, ova oblast podrazumeva … Опширније
Zemlje koje primenjuju biometriju Sjedinjene Američke Države Vlada SAD postala je veliki zagovornik biometrije zbog povećanog straha od terorizma još od 11. septembra 2001. godine. Federalni biro trenutno troši milijardu dolara da napravi novu biometrijsku … Опширније
10 Aplikacije za upravljanje računarskim mrežama Na tržištu postoji veliki broj aplikacija i alata koji koriste ili se baziraju na SNMP protokolu. Da bi se stekao utisak o vrstama raspoloživih SNMP aplikacija, mogu se koristiti … Опширније
Acrobat sada dozvoljava menjanje i dodavanje teksta na licu mesta (čak i da nemate iste fontove na svom sistemu) kao i zamenjivanje grafike (automatski se usklađuje veličina). Ura! Kad bih morao da rezimiram promene u … Опширније
Arhitektura CRM-a Usvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje … Опширније
3 Model upravljanja mrežom Postoje tri različita pristupa implementacije upravljačkog rešenja: izolovani pristup; koordinisani pristup; integrativni pristup. Slika 2: Model upravljanja mrežom Kod izolovanog pristupa, izolovani alati kreiraju se za svaki upravljački problem. Alati rade … Опширније
Orijentacija ka korisniku CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije. Briga o klijentima banke … Опширније
Biometrijski pasoši Karta zemalja koje su uvele biometrijske pasoše – februar 2009. Legenda Imaju biometrijske pasoše Biometrijski pasoši samo za diplomate Uvešće biometrijske pasoše u skoroj budućnosti Biometrijski pasoš je dokument koji kombinuje papirnu i … Опширније
Komunikacija s klijentima Komunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju … Опширније