Broj je dvostruko veći nego pre tri godine. Izgleda da su mladi ljudi uvek na mreži, u stvari, zaista polovina njih neprestano koristi internet. Prema istraživanju kompanije „Pju“, oko 45% američkih tinejdžera izjavilo je da su na mreži „skoro neprestano“. Ako spomenemo anketu iste kompanije sprovedenu pre tri godine, kada ih je bilo 24%, videćemo da se broj skoro udvostručio. Generalni rezultati istraživanja pokazali su da u poslednjih nekoliko godina među tinejdžerima postoji tendencija udaljavanja od platformi kao što je „Fejsbuk“. (Treba napomenuti da istraživanje od pre tri godine nije izborom obuhvatilo ni „Jutjub“, a ni „Redit“.) Kad već spominjemo prethodnu anketu i „Fejsbuk“, recimo samo da je broj korisnika pao sa 71% na 51%. U većini slučajeva, tinejdžeri imaju tendenciju da koriste slične platforme bez obzira na demografske karakteristike, ali postoje izuzeci. Prema istraživanju, mladi slabijeg finansijskog stanja više koriste „Fejsbuk“ od onih čije je materijalno stanje povoljnije.
Rezultati se, takođe razlikuju i prema polu. Pedeset procenata devojaka kaže da su stalno na mreži, a mladića sa istim navikama ima trideset i devet procenata. Masovno prisustvo tinejdžera na internetu ne čudi ako se uzme u obzir činjenica da je korišćenje mobilnih telefona omogućeno skoro svima. Naime, prema rezultatima istraživanja, 95% tinejdžera ima pristup mobilnom uređaju. Postavlja se još jedno pitanje. Šta rade dok su sve vreme na mreži, odnosno koji su im najomiljeniji veb-sajtovi? Uglavnom ih možete pronaći na „Snepčetu“ i „Jutjubu“. Trideset i pet procenata tinejdžera kaže da najčešće koristi „Snepčet“ od svih ostalih platformi, dok 32% koristi „Jutjub“. Treće mesto zauzima „Instagram“, koga posećuje 15% tinejdžera. „Snepčet“ je zadržao vodeću poziciju kod mladih iako ih se sve više okreće „Instagramu“.
Trebalo bi se pozabaviti još jednim pitanjem. Da li je uopšte dobro da tinejdžeri provode toliko vremena na internetu? Oko 30% mladih kaže da društvene mreže uglavnom imaju pozitivan uticaj na ljude njihovih godina, dok 24% tvrdi da je uticaj uglavnom negativan. Međutim, najveći deo, oko 45%, kaže da uticaj društvenih mreža nije ni pozitivan ni negativan.
U anketi je učestvovalo 1.058 roditelja tinejdžera od 13 do 17 godina, kao i 743 tinejdžera. Ispitanici su kontaktirani preko interneta или putem telefona od 7. marta do 10. aprila ove godine.