Платформа за видео игре Roblox користи своју огромну популарност међу млађим играчима да подржи пројекте који могу да уткају образовне видео игрице у школске програме, саопштила је компанија у понедељак. Са својим аватарима налик на Лего и кодирањем које програмери почетници лако уче, апликација за игре на мрежи постала је успешан клуб за младе играче, од којих вец́ина није старија од 16 година.
Roblox је вец́ место где ученици уче вештине компјутерског кодирања док осмишљавају игре које ц́е делити са пријатељима на онлајн месту. Пројекти који су добили почетни сет грантова из фонда од 10 милиона долара од Роблоx-а укључивали су путовање „Дестинација Марс“ које је креирао Музеј науке у Бостону.
Замисао је да се студентима омогуц́и да виртуелно истражују Међународну свемирску станицу и раде заједно на развоју система за подршку људском животу на тој планети, наводи се у опису пројекта. „Уместо да читају о старом Риму, на пример, студенти ц́е моц́и да оду тамо и заједно истражују Колосеум“, рекао је оснивач и извршни директор Дејвид Базуцки у посту на блогу.
Циљ је да до краја ове деценије 100 милиона ученика учи на платформи Роблоx, са погледом на будуц́ност учења која ће се дешавати у импресивним онлајн световима, рекла је Ребека Кантар из Роблоxа. Од августа, нешто више од 43 милиона људи користило је Роблоx свакодневно, према фирми за прац́ење тржишта Статиста.