Platforma za video igre Roblox koristi svoju ogromnu popularnost među mlađim igračima da podrži projekte koji mogu da utkaju obrazovne video igrice u školske programe, saopštila je kompanija u ponedeljak. Sa svojim avatarima nalik na Lego i kodiranjem koje programeri početnici lako uče, aplikacija za igre na mreži postala je uspešan klub za mlade igrače, od kojih većina nije starija od 16 godina.
Roblox je već mesto gde učenici uče veštine kompjuterskog kodiranja dok osmišljavaju igre koje će deliti sa prijateljima na onlajn mestu. Projekti koji su dobili početni set grantova iz fonda od 10 miliona dolara od Roblox-a uključivali su putovanje „Destinacija Mars“ koje je kreirao Muzej nauke u Bostonu.
Zamisao je da se studentima omogući da virtuelno istražuju Međunarodnu svemirsku stanicu i rade zajedno na razvoju sistema za podršku ljudskom životu na toj planeti, navodi se u opisu projekta. „Umesto da čitaju o starom Rimu, na primer, studenti će moći da odu tamo i zajedno istražuju Koloseum“, rekao je osnivač i izvršni direktor Dejvid Bazucki u postu na blogu.
Cilj je da do kraja ove decenije 100 miliona učenika uči na platformi Roblox, sa pogledom na budućnost učenja koja će se dešavati u impresivnim onlajn svetovima, rekla je Rebeka Kantar iz Robloxa. Od avgusta, nešto više od 43 miliona ljudi koristilo je Roblox svakodnevno, prema firmi za praćenje tržišta Statista.