Cilj i ishod predmeta
Unaprediti znanja stečena na osnovnim akademskim studijama iz domena 3D modelovanja, animacije i interaktivne grafike. Podstaći studente na istraživanja u okviru komercijalnih umetničkih projekata. Predstaviti studentima mogućnosti i načine upotrebe savremenih softverskih paketa za 3D modelovanje, animaciju i kompoziting. Studenti umeju da samostalno osmisle i realizuju specifične trodimenzionalne modele. Umeju da realizovane modele postave u odgovarajuće virtuelne ili stvarne (tj. snimljene) ambijente i da im definišu karakteristike kretanja. U stanju su da rade na umetničkim i komercijalnim projektima u domenu računarskih igara (gde animirane elemente koriste kao interaktivne varijable).
Teorijska nastava
Razvoj koncepta 3D modela i okruženja; Tehnike 3D modelovanja u softverima ZBrush i Autodesk Maya; Hard-surface modelovanje i organsko modelovanje; Teksture; Rigovanje i animacija; Simulacija fizičkih svojstava; Osvetljavanje i rendering; Modeli u okruženjima (kompoziting u video igrama i filmu). Animacija u kontekstu specifičnih filmskih efekata; Animacija u kontekstu multimedija.
Praktična nastava
Primena tema predstavljenih predavanjem kroz projektne zadatke (studenti osmišljavaju i realizuju niz vežbi u domenu 3D animacije, kompozitinga i interktivne grafike). Rad sa softverskim alatima ZBrush i Autodesk Maya.