Cilj i ishod predmeta
Cilj učenja predmeta je da se studenti upoznaju sa različitim alatima i postupcima 3D modelovanja, razvijanja UV mreže, teksturisanja, materijalizacije, virtuelne rasvete i renderinga.
Studenti se upoznaju se sa fenomenom skulpture i sa metodama skulptorskog mišljenja prostora. Studenti se uvode u oblikovanje prostornih instalacija i postavku skulptorskih formi. Osposobljavaju se za usavršavanje u domenu softverskog 3D modelovanja. Studenti upoznaju celokupan postupak izrade okruženja i aktera za potrebe animacije primenom 3D tehnologije.
Teorijska nastava
Teoretska nastava podrazumeva upoznavanje sa različitim konceptima i postupcima 3D modelovanja, razumevanje odgovarajuće topologije 3D geometrije, postupcima teksturisanja i materijalizacije, postupcima primene 3D rasvete i renderinga.
Praktična nastava
Praktična nastava podrazumeva primenu alata i postupaka potrebnih za uspešno generisanje, teksturisanje, osvetljavanje i rendering 3D geometrije. Praktična nastava se izvodi u programima Autodesk Maya i Adobe Substance 3D Painter.