Računarska animacija

Teorijska nastava: Uvod. Osnovni pojmovi animacije. Istorija klasične animacije. Predstavljanje vrste animacija. Kompozicija slike. Alati za klasičnu animaciju i alatke u računarskoj animaciji. Vreme i vremenska linija u animaciji. Ekstremi i faze animacije. Karakteri i prateći objekti u animaciji. Ekstremi. Ciklus u animaciji. Perspektiva u animaciji. Zvuk u animaciji. Tabla za crtanje kao alatka u računarskoj animaciji. Upoznavanje sa okruženjem programa Adobe Flash za računarsku animaciju i ArtRage programa za crtanje. Osnovni alati programa za računarsku animaciju. Maskiranje i slojevi u animaciji. Formati finalne animacije. Osnovno kombinovanje programa za obradu slike prilikom izvođenja animacije.

Praktična nastava: Upoznavanje tradicionalne animacije kroz kraću vežbu. Vežbe na računaru počinju upoznavanjem radnog okruženja programskih paketa za animaciju, a završavaju se kada student uradi programski predviđeno i zadato. Vežbe se odvijaju u računarskom centru. Student uz praktičan rad na računaru, uz pomoć saradnika, uvežbava predviđene programe koji se primenjuju u procesu obrade video zapisa, što na kraju i prezentuje kroz kratku video formu.

3098-racunarska-animacija