Računarske igre

Likovi računarskih igara. Ponašanje. Veštačka inteligencija. Gluma. Simulator. Kontroleri. Opažanje. Simulirano opažanje. Delimična observabilnost. Prediktorski percepti. Reagovanje. Definicija reaktivnog kontrolera. Jednostavne funkcije percepata. Reaktivna pravila produkcije. Stabla odlučivanja. Logičko zaključivanje. Sećanje. Memorijski percepti. Održavanje verovanja. Promenljive mentalnog statusa. Stohastički kontroleri. Pretraživanja. Diskretne tag igre. Kontroleri koji koriste pretragu. Pretraživanje unapred. Traženje neprekidnih domena. Uzvraćanje pretraživanja. Planiranje akcija sa opštim ciljevima. Simuliranje učenja. Stimulisano učenje. Debagovanje igara, velike biblioteke, generička stabla u C++, slabe reference i nulti objekti, sistem za upravljanje delovima igre. Mersenne Twister i informacije iz kamere. Rešavanje problema tačnosti, korišćenje matrice kovarijanse u cilju boljeg fitovanja graničnih objekata. Algoritmi za borbena dejstva, simulacija fizike vozila pod uslovima ograničenja CPU, ograničenja u dinamici krutog tela, interaktivne površine vode. Optička navigacija od strane treće osobe, korišćenje AI za postizanje dramskih efekata, donošenje odluka na bazi NPC. Efikasno MMP skladištenje, primena paralelnog stanja mašina u okruženju klijent-server, pakovanje bitova, upravljanje vremenom i konzistencijom u MMORPG na bazi više servera. Uvod u OpenAL, dinamičke promenljive, audio programiranje.

3004-racunarske-igre