Teorijska nastava: Neophodnost rada u nekom od 3-D programa pri svakom prjektovanju. Odabir pravog programa za 3-D vizuelizaciju. 3-D kao vid prezentacije i kao provera sopstvenog rada i eventualnih nedostataka pri projektovanju. Priprema materijala za dalju obradu ili proizvodnju (3-D štampači, CNC, WaterJet mašine). Brza prezentacija (Sketch Up), Modelovanje proizvoda (Rhinoceros 3D-Rhino) Arhitektura i enterijer (3DS MAX), Video igrice, karakteri i animacija (Maya 3D). Autodesk 3DS MAX, produkt sa najširim spektrom primene.
Praktična nastava: Vežbe obuhvataju praktične primene tema predstavljenih predavanjem. Vežbe počinju analizom projektnog zadatka, nakon čega se pristupa razradi idejnog rešenja. Slobodoručno skiciranje, računarsko modelovanje (3DS MAX ), mapiranje, odnosno materijalizacija, svetla, proporcija i kamera, kadriranje i na samom kraju “rendering” . Praktičnim radom i kroz konsultacije se dolazi do finalnog perspektivnog prikaza, nakon čega se pristupa i pripremi za 3-D štampače.