Vaš praktični, korak po korak vodič kroz osnovne principe Visual C# razvoja aplikacija.
Naučite kako da korak po korak izgradite aplikacije pomoću programskog jezika Microsoft Visual C# 2012 i razvojnog okruženja Visual Studio 2012. Ova knjiga sa uputstvima za rad idealna je za one koji poseduju osnovne programerske veštine i pruža praktične vežbe za savladavanje osnovnih svojstava C# jezika i kreiranje upotrebljivih aplikacija i komponenti za Windows.
Otkrijte kako da:
– Radite sa promenljivama, iskazima, operatorima i metodama
– Napišete moćan kôd koji može da hvata i upravlja izuzecima
– Odgovorite na ulazne podatke i pokrete korisnika
– Rukujete događajima izazvanim od strane više izvora
– Radite sa skupovima podataka pomoću nizova i kolekcija
– Uspostavite nove tipove podataka koristeći klase, interfejse i strukture
– Koristite LINQ izraze za nabrajanje podataka
– Optimizujete obradu zadacima i asinhronim operacijama
– Izgradite vašu prvu Windows Store aplikaciju
Kratak sadržaj
Uvod
Deo 1 Uvod u Microsoft Visual C# i Microsoft Visual Studio 2012
Poglavlje 1 Dobro došli u C#
Poglavlje 2 Rad sa promenljivama, operatorima i izrazima
Poglavlje 3 Pisanje metoda i primena područja važenja
Poglavlje 4 Korišćenje iskaza za odlučivanje
Poglavlje 5 Korišćenje složene dodele i iteracionih iskaza
Poglavlje 6 Upravljanje greškama i izuzecima
Deo 2 Razumevanje C# objektnog modela
Poglavlje 7 Kreiranje klasa i objekata i upravljanje njima
Poglavlje 8 Razumevanje vrednosti i referenci
Poglavlje 9 Kreiranje vrednosnih tipova sa enumeracijama i strukturama
Poglavlje 10 Korišćenje nizova
Poglavlje 11 Razumevanje parametarskih nizova
Poglavlje 12 Rad sa nasleđivanjem
Poglavlje 13 Kreiranje interfejsa i definisanje apstraktnih klasa
Poglavlje 14 Korišćenje sakupljača otpadaka i upravljanje resursima
Deo 3 Definisanje proširivih tipova pomoću jezika C#
Poglavlje 15 Implementiranje svojstava za pristup poljima
Poglavlje 16 Korišćenje indeksera
Poglavlje 17 Uvođenje generičkog koncepta
Poglavlje 18 Korišćenje kolekcija
Poglavlje 19 Enumerisanje kolekcija
Poglavlje 20 Logika razdvajanja aplikacija i rukovanje događajima
Poglavlje 21 Pretraga podataka u memoriji korišćenjem izraza za upite
Poglavlje 22 Preklapanje operatora
Deo 4 Građenje profesionalnih Windows 8 aplikacija pomoću jezika C#
Poglavlje 23 Poboljšanje propusne moći pomoću zadataka
Poglavlje 24 Poboljšanje vremena odziva izvršavanjem asinhronih operacija
Poglavlje 25 Implementacija korisničkog interfejsa za Windows Store aplikacije
Poglavlje 26 Prikazivanje i pretraživanje podataka u Windows Store aplikaciji
Poglavlje 27 Pristupanje udaljenim bazama podataka u Windows Store aplikaciji
Indeks