Тим Рачунарског факултета GII Klub, који чине Алекса Милисављевић и Павле Мартиновић, чланови сјајног тима RAF Penguins, као и Младен Пузић, уз тренера Душана Здравковића, заузео је четврто место и освојио сребрну медаљу на ICPC регионалном такмичењу у програмирању југоистичне Европе – SEERC. На такмичењу, које су онлајн организовали Politehnica University of Bucharest (Румунија) и Vinnytsia National Technical University (Украјина), учествовало 120 тимова са 57 универзитета из 7 земаља – Бугарске, Грчке, Македоније, Румуније, Украјине, Србије и Турске. Тим РАФ-а је остварио изузетан успех и једини је тим из Србије који је освојио медаљу.
Након овог такмичења следи светско финали на које се пласира одређен број тимова из Европе. Тим GII Klub чека одлуку о квалификацији у финале. Сви чланови награђеног тима РАФ-а су студенти Рачунарских наука – Младен је студент друге године, Павле треће, а Алекса четврте године. Алекса је у име тима поделио утиске са такмичења, говорио о тимском раду, припремама, задацима и току самог такмичења, као и о томе колико им је знање са РАФ-а значило за SEERC. Истакао је да су учествовали на SEERC-у првенствено због тога што уживају у тимском решавању задатака.
Нажалост, нисмо имали довољно времена да се припремамо за ово такмичење. Павле и ја смо сазнали да можемо да учествујемо свега пар недеља пре почетка такмичења. Поред тога, трећи члан нашег претходног тима, Алекса Плавшић, није могао да учествује јер је прешао старосну границу. Стигли смо да одрадимо пар такмичења са Младеном, али нисмо стигли да се увежбамо као тим. Узевши то у обзир, резултат који смо остварили је добар, међутим, више бисмо волели да смо имали довољно времена да се боље припремимо као тим.
За разлику од стандардних ICPC такмичења, на SEERC-у је било дозвољено да сва три члана тима истовремено користе рачунаре. Програмски језици SEERC-а су Java и C/C++, Python, док је доступан софтвер за развој био: gcc, g++, Sun Java SDK, Emacs, Vim, manpages-dev, Java, Python Documentation, Eclipse, jEdit, CodeBlocks, GNU Make, Ant, Geany, Mozilla Firefox претраживач.
За оваква такмичења су најрелевантнија градива предмета Алгоритми и структуре података и Дизајн и анализа алгоритама. Задаци се решавају техникама сличним оним које се уче на тим предметима. Највеће разлике леже у томе што је на овим такмичењима неопходно брзо имплементирати те алгоритме, као и то што доста шири скуп алгоритама долази у обзир. Такмичење траје 5х и има 14 задатака. Сваки задатак захтева да се реши неки проблем са задатим ограничењима. Код који такмичари имплементирају се проверава на унапред припремљеним тест примерима. Да би такмичари добили бодове за тај задатак, неопходно је да код да тачно решење на свим тест примерима, да се не извршава дуже од задатог временског ограничења, као и да не заузима више меморије од задатог ограничења. Да би се решио неки од задатака углавном је неопходно применити неки од алгоритама.