Kompanija Zoom trenutno vredi 130 milijardi dolara

Ako se pitate zašto je tako, odgovor je sasvim jednostavan. Kompanija je izgradila platformu oko najmoćnijeg korisničkog iskustva – jednostavnosti.  Zoom je vrsta male, ali veoma sposobne kompanije. Dugo je bila usko specijalizovana softverska kompanija, ali to ne znači da joj nije išlo dobro, samo je značilo da većini od nas nije bio potreban softver za video-konferencije. Da budemo precizniji, nije nam bio potreban pre šest meseci. Aplikacija Zoom je postala izuzetno popularna jer su milioni Amerikanaca iznenada bili primorani da rade od kuće, a među njima je bilo najviše onih koji nikada ni za šta nisu koristili programe za video-konferencije. Zbog toga kompaniju Zoom više ne možemo svrstati u mala preduzeća. Štaviše, od utorka kompanija vredi oko 130 milijardi dolara, što uopšte nije loše s obzirom na to da je vredela oko 9 milijardi dolara kada je pre 16 meseci izašla na tržište.
Istovremeno je takav brzi napredak ukazao na nedostatke Zoom aplikacije. U naglom razvoju najgore je to što je usredsređenost kompanije na jednostavnost upotrebe dovela do prečica koje su iskoristili zlonamerni igrači. Činjenica da je svako mogao da se pridruži Zoom sastanku jednostavnim klikom na vezu dovela je do nesrećne pojave poznate kao Zoom bombing, kada hakeri preuzimaju ekran i prikazuju neprimeren materijal.

Baš zbog toga, kompanija je brzo reagovala na primedbe i žalbe tako što je redovno obezbeđivala ispravke i ažuriranja. Sastancima je dodala čekaonice i zaštitu lozinkom, čak i na besplatnim nalozima. Korisnicima je, takođe, pružila mogućnost da uklone učesnike i prijave ih. Sve te funkcije učinile su uslugu boljom (i bezbednijom), dok je aplikacija istovremeno zadržala fokus na jednostavnosti upotrebe. Zbog toga je kompanija imala najbolji kvartal od osnivanja, a, pri tom, možemo da vidimo da nema nameru da odustane od još veće zarade. Kompanija je upravo ostvarila 663,5 miliona dolara prihoda u poređenju sa 145,8 miliona dolara pre godinu dana. To prevazilazi rekordnu zaradu od 328,2 miliona dolara zabeleženu u poslednjem kvartalu.

Pored tih rekordnih prihoda, aplikacija Zoom sada ima 148,4 miliona aktivnih korisnika mesečno u ovom tromesečju, što je za 4.700 procenata više u odnosu na prošlu godinu.
Odgovor na pitanje zašto je to tako vrlo je jednostavan. Naime, ako napravite nešto što kupcima rešava potpuno realan problem i to na jednostavan način koji oni mogu lako da razumeju i koriste, ljudi će ga oberučke prihvatiti. Nepokolebljiva usredsređenost na iskustvo klijenata je dovela do neverovatne popularnosti Zoom aplikacije. Aplikacija u potpunosti postoji zbog toga što je odgovorila na pitanje, da li postoji jednostavan način da se organizuju video-sastanci na mreži kojima se isto tako, jednostavno, mogu pridružiti učesnici. Zoom aplikacija nije jedini dostupan alat, a mogli biste čak i da se upitate da li je najbolji, u zavisnosti od toga šta su vam prioriteti.

Kad se uzme sve u obzir, moramo priznati da je Zoom aplikacija najjednostavnija za upotrebu. Zbog toga je, tokom poslednjih nekoliko meseci, postala podrazumevano mesto za sastanke timova, pozive za plasiranje i prodaju proizvoda, za držanje časova, pa čak i za porodične proslave rođendana. Niko nije mogao da predvidi da ćemo svakodnevno svi provoditi sate na Zoom -u, s obzirom na to da je pre ove pandemije prosečna osoba tokom čitavog svog života bila na manje od nekoliko video-sastanaka. Sasvim je sigurno da su se ti sastanci oslanjali na softver koga je bilo teško instalirati i koji je bio vrlo komplikovan za upotrebu i, naravno, prilično skup. Zoom aplikacija je unela značajne promene u sve pomenute karakteristike.

Kompanija je svima pokazala pravi put ka uspešnom poslovanju, dakle, pronađite nešto komplikovano i apstraktno i učinite ga jednostavnim, što predstavlja jedan od najmoćnijih postupaka za pridobijanje kupaca. To je i odličan način za proširenje poslovanja. Raspitajte se u kompaniji Zoom .

5935-kompanija-xa-zoom-xa-trenutno-vredi-130-milijardi-dolara