Teorija broj dva – TCP/IP je početak U današnjoj zajednici na Internetu, ovo je najčešće prihvaćeno verovanje, velikim delom poduprto upečatljivom ulogom koju je Vinton Serf odigrao i koju još uvek ima u razvijanju sadašnjeg … Опширније
1950’te Pedesetih godina prošlog veka Professional Group on Electronic Computers of the Institute of Radio Engineers (Profesionalna grupa za elektronske računare Instituta radio inženjera) je postala organizacija sa mnogim elementima današnje organizacije Computer Society, značajno … Опширније
1975 Altair 8800 U to vreme (1975.) tržište personalnih računara je zahtevalo proizvod koji ne zahteva poznavanje elektronike pa je prvi personalni računar koji je masovno proizveden i reklamiran (dostupan i kao komplet za samogradnju … Опширније
1983 Razvoj softvera je eksplodirao uvođenjem PC-ja, standardne aplikacije uključujući ne samo tabele za unakrsna izračunavanja i tekst procesore već i grafičke pakete i sisteme komunikacija. Igrice su takođe bile produktivne. Mitch Kapor je 1983. … Опширније
Teorija broj jedan – Komutacija paketa predstavlja nastanak Internetat Pretenzije Arpaneta da je 1969. osnovao Internet uveliko se oslanja na prihvatanje ove teorije i jednog verovanja da je to bila prva razmena komutiranih paketa. 29. … Опширније
1979 Nakon izlaska Visicalca i njegovog izvanrednog uspeha 1978. godine, Micropro International je izdao Wordstar 1979. godine, koji je kao i Visicalc postavio standarde za sisteme obrade teksta. Mikroprocesori su počeli da bivaju sposobni za … Опширније
1986 Počevši od čipa 8086 koji se koristio u IBM PC-ju, korporacija Intel je u kontinuitetu razvijala nove čipove da zadovolji zahteve za sve većom procesorskom snagom; Intel je 1986. godine promovisao čip 386 – … Опширније
3 Model upravljanja mrežom Postoje tri različita pristupa implementacije upravljačkog rešenja: izolovani pristup; koordinisani pristup; integrativni pristup. Slika 2: Model upravljanja mrežom Kod izolovanog pristupa, izolovani alati kreiraju se za svaki upravljački problem. Alati rade … Опширније
Orijentacija ka korisniku CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije. Briga o klijentima banke … Опширније