Filtriranje slike omogućava da se primene različiti efekti na digitalne fotografije. Ovde će biti opisano filtriranje slika koje koristi 2D filtre slične onima koji su sastavni deo komercijalnih paketa za obradu slike.KonvolucijaTrik kod filtriranja slike … Opširnije
1960WegsteinDo 1952 Grace Murray Hopper je razvijao seriju programskih jezika koji su sve više koristili prirodne jezičke fraze za izražavanje operacija obrada poslovnih podataka. FLOWMATIC je bio poslednji. Ostali su takođe preuzeli izazov uključujući IBM … Opširnije
1854George Boole opisuje svoj sistem za simboličko i logičko rasuđivanje koji kasnije postaje osnova za kompjuterski dizajn.1884Osnovan je Američki Institut za elektrotehniku (AIEE); prva od organizacija koje će se vremenom objediniti u IEEE 1963. godine.1890Babbage … Opširnije
1975Bill Gates1975 je takođe bila godina u kojoj je IBM proizveo svoj prvi „personalni računar“, 5100. Mada je usavršavan tokom dve godine, cena 5100 i softver za podršku nisu se svideli onoj istoj zajednici koja … Opširnije
Konstanto smo suočeni sa činjenicom da se industrijska društva ubrzanim tempom pretvaraju u društva koja su zavisna od informacija. Kompjuterski sistemi koji su se ranije koristili odvojeno, pri čemu je svaki imao svoju funkciju, danas … Opširnije
10 Aplikacije za upravljanje računarskim mrežamaNa tržištu postoji veliki broj aplikacija i alata koji koriste ili se baziraju na SNMP protokolu. Da bi se stekao utisak o vrstama raspoloživih SNMP aplikacija, mogu se koristiti podele … Opširnije
Acrobat sada dozvoljava menjanje i dodavanje teksta na licu mesta (čak i da nemate iste fontove na svom sistemu) kao i zamenjivanje grafike (automatski se usklađuje veličina). Ura! Kad bih morao da rezimiram promene u … Opširnije
Arhitektura CRM-aUsvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje CRM … Opširnije
3 Model upravljanja mrežomPostoje tri različita pristupa implementacije upravljačkog rešenja:izolovani pristup;koordinisani pristup;integrativni pristup.Slika 2: Model upravljanja mrežomKod izolovanog pristupa, izolovani alati kreiraju se za svaki upravljački problem. Alati rade nezavisno jedan od drugog na osnovu … Opširnije
Orijentacija ka korisnikuCRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije.Briga o klijentima bankeDruga grana po … Opširnije