CRM u bankarstvu (2.)

Komunikacija s klijentimaKomunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju bliže … Opširnije

Opširnije

Biometrijska dokumenta (4.)

Zemlje koje primenjuju biometrijuSjedinjene Američke DržaveVlada SAD postala je veliki zagovornik biometrije zbog povećanog straha od terorizma još od 11. septembra 2001. godine.Federalni biro trenutno troši milijardu dolara da napravi novu biometrijsku bazu podataka u … Opširnije

Opširnije

CRM bankarstvu (1.)

U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (6.)

Komponente CRM rešenjaCRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i postprodajnih … Opširnije

Opširnije

Arhitektura mrežnog upravljanja (6.)

8 Komponente mrežnog upravljanja8.1 SMI (Structure of Manage­ment Information)SMI (Structure of Manage­ment Information) predstavlja jezik koji se koristi za definisanje upravljačkih informacija koje se nalaze u upravljanom mrežnom entitetu. Ovakav jezik je neo­phodan zato što … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (5.)

Microsoft DynamicsUpravljanje odnosima s kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera. Zasniva se na integrisanom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za klijente, … Opširnije

Opširnije

Cloud computing (3.)

9. Uticaj Cloud Computinga na moderno poslovanjePored očiglednog proboja ovog novog biznis modela među obične, kućne korisnike, ono što je još važnije je upotreba Cloud-a u poslovne svrhe. To je ujedno i mesto gde je najviše novca … Opširnije

Opširnije

Cloud computing (2.)

6. Poređenje sa sličnim tehnologijamaCloud computing nije nova, revolucionarna tehnologija, niti je ideja potekla iz 21. veka. Slične tehnologije i poslovni modeli postojali su i ranije, tako da su temelji ovog načina pružanja usluga postavljeni … Opširnije

Opširnije

Arhitektura mrežnog upravljanja (4.)

6 Mehanizmi upravljanja mrežomOsnovni mehanizmi upravljanja mrežom su:mehanizmi monitoringa,mehanizmi instrumentacije imehanizmi konfigurisanja.6.1 Mehanizmi monitoringaMonitoring je dobijanje vrednosti karakteristika od kraja do kraja, kao i karakteristika po linku i po elementu. Proces monitoringa uključuje sakupljanje podataka … Opširnije

Opširnije

Cloud computing (4.)

12. Oblasti na koje će Cloud najviše uticatiPrema istraživanju Svetskog Ekonomskog Foruma, budućnost ovog poslovnog modela je zaista svetla zbog činjenice i predviđanja mnogih načina upotrebe, kako u poslovnom okruženju, tako i u mnogim drugim … Opširnije

Opširnije