Pauk na Internetu

Poznata narodna izreka „Pauk na vezi“ prilično čudno zvuči. Malo manje je čudno za slona jer o tome bar postoji dečja pesma „dal’ slon telefonira il’ telefon slonira“. A tek „pauk na Internetu“? To znači … Опширније

Опширније

Pecanje na internetu

Pecanje (eng. Phishing) je vid prevare na internetu koja ima za cilj krađu informacija kao što su vaše korisničko ime ili lozinka za pristup nekoj internet stranici, broj kreditne kartice ili neke druge lične podatke. … Опширније

Опширније

Tri sijalice

Tri sijalice su postavljene tako da formiraju trougao. Svaka od njih može biti uključena ili isključena, i svaka funkcioniše po narednom pravilu: 1. Ako su njene susedne sijalice u međusobno suprotnom stanju, data sijalica će … Опширније

Опширније

Ekspertni sistemi (1.)

Pod ekspertnim sistemima podrazumeva se uspostavljanje unutar računara dela veštine nekog eksperta koji se bazira na znanju i u takvom obliku da sistem može da ponudi inteligentan savet ili da preuzme inteligentnu odluku o funkciji … Опширније

Опширније

Ekspertni sistemi (2.)

Analogija sa čovekovim načinom rešavanja problema Da bi se uspostavile analogije sa čovekovim načinom rešavanja problema, potrebno je odgovoriti na sledeća pitanja: • Šta je pozajmljeno od čoveka u izradi ekspertnih sistema? • Koje su … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (3.)

Arhitektura CRM-a Usvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (4.)

Orijentacija ka korisniku CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije. Briga o klijentima banke … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (2.)

Komunikacija s klijentima Komunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju … Опширније

Опширније

CRM bankarstvu (1.)

U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Опширније

Опширније