Virtualizacija i Cloud computing (2.)

Instant-On Gaps Virtuelizovana okruženja ne moraju obavezno biti manje sigurna od fizičkih rešenja. Međutim u nekim slučajevima, praktično korišćenje virtuelizacije povlači sa sobom određene rizike, sem ukoliko administratori nisu upoznati sa istim i preduzmu određene … Opširnije

Opširnije

Photoshop – Skica vaše slike

Korak 1: Otorite vašu sliku pomoću File > Open. Potrebno je kopirati Background sloj pomoću prečice Ctrl+J (Win) / Command+J (Mac). Selektujemo novonastali sloj (Layer 1) i iz menija Image > Adjustments biramo Desaturate. Napravimo … Opširnije

Opširnije

Aritmetika slike

Aritmetika slike je proces u kome uzimate dve slike istih dimenzija, obavite računicu na njihovim kanalima boja i dobijete novu rezultatntnu sliku koja je njihova kombinacija. Ove operacije mogu da se urade u komercijalnim programima … Opširnije

Opširnije

Smart Antene (1.)

Mnogi za smart antene kažu pametne antene, ali u stvarnosti antene same po sebi nisu i ne mogu biti pametne. Mogućnost digitalne obrade signala zajedno sa antenama čine ovaj sistem “pametanim”. Iako izgleda da smart … Opširnije

Opširnije

Virtualizacija i Cloud computing (3.)

Cloud Computing  Pretnje Uvod S obzirom da se cloud computing zasniva na virtuelnoj infrastrukturi podložan je istom tipu napada kao i virtuelizacija međutim ako uzmemo u obzir da se čuvaju podaci u private i public … Opširnije

Opširnije

Smart Antene (2.)

U prvom delu ste saznali: – Šta su to pametne (Smart) antene – Klasifikaciji antena: izotropne, omni-direkcione i usmerene Antenski sistemi Kako se antena može napraviti inteligentnijom? Najefikasniji način je taj da se fizički dizajn … Opširnije

Opširnije

Virtualizacija i Cloud computing (1.)

Bezbednosni rizici Uvod Mnoge kompanije i razvojne ustanove u svetu razvijaju svoje data centre tako da uključuju virtualizaciju i cloud computing kako bi poboljšali iskorišćenje resursa, ubrzali razvoj i smanjili cene održavanja. Međutim to sa … Opširnije

Opširnije

Istorija računara (16.)

1983 Razvoj softvera je eksplodirao uvođenjem PC-ja, standardne aplikacije uključujući ne samo tabele za unakrsna izračunavanja i tekst procesore već i grafičke pakete i sisteme komunikacija. Igrice su takođe bile produktivne. Mitch Kapor je 1983. … Opširnije

Opširnije