Arhitektura mrežnog upravljanja (2.)

3 Model upravljanja mrežomPostoje tri različita pristupa implementacije upravljačkog rešenja:izolovani pristup;koordinisani pristup;integrativni pristup.Slika 2: Model upravljanja mrežomKod izolovanog pristupa, izolovani alati kreiraju se za svaki upravljački problem. Alati rade nezavisno jedan od drugog na osnovu … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (4.)

Orijentacija ka korisnikuCRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije.Briga o klijentima bankeDruga grana po … Opširnije

Opširnije

Biometrijska dokumeta (5.)

Biometrijski pasošiKarta zemalja koje su uvele biometrijske pasoše – februar 2009.LegendaImaju biometrijske pasošeBiometrijski pasoši samo za diplomateUvešće biometrijske pasoše u skoroj budućnostiBiometrijski pasoš je dokument koji kombinuje papirnu i elektronsku identifikaciju i koji koristi biometriju … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (2.)

Komunikacija s klijentimaKomunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju bliže … Opširnije

Opširnije

Bezbednost kućnih računara (2.)

U ovom delu saznajte kako da zaštitite svoj računar od virusa. Koje sve kriterijume bi trebalo da ispoštujete prilikom instaliranja i odabira antivirusnih programa. Koje provere treba primeniti na elektronskoj pošti sa prilozima i nakon … Opširnije

Opširnije

Cloud computing (3.)

9. Uticaj Cloud Computinga na moderno poslovanjePored očiglednog proboja ovog novog biznis modela među obične, kućne korisnike, ono što je još važnije je upotreba Cloud-a u poslovne svrhe. To je ujedno i mesto gde je najviše novca … Opširnije

Opširnije

Cloud computing (2.)

6. Poređenje sa sličnim tehnologijamaCloud computing nije nova, revolucionarna tehnologija, niti je ideja potekla iz 21. veka. Slične tehnologije i poslovni modeli postojali su i ranije, tako da su temelji ovog načina pružanja usluga postavljeni … Opširnije

Opširnije

Arhitektura mrežnog upravljanja (6.)

8 Komponente mrežnog upravljanja8.1 SMI (Structure of Manage­ment Information)SMI (Structure of Manage­ment Information) predstavlja jezik koji se koristi za definisanje upravljačkih informacija koje se nalaze u upravljanom mrežnom entitetu. Ovakav jezik je neo­phodan zato što … Opširnije

Opširnije

CRM bankarstvu (1.)

U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (6.)

Komponente CRM rešenjaCRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i postprodajnih … Opširnije

Opširnije