Arhitektura mrežnog upravljanja (2.)

3 Model upravljanja mrežom Postoje tri različita pristupa implementacije upravljačkog rešenja: izolovani pristup; koordinisani pristup; integrativni pristup. Slika 2: Model upravljanja mrežom Kod izolovanog pristupa, izolovani alati kreiraju se za svaki upravljački problem. Alati rade … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (4.)

Orijentacija ka korisniku CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije. Briga o klijentima banke … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (2.)

Komunikacija s klijentima Komunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju … Opširnije

Opširnije

Biometrijska dokumeta (5.)

Biometrijski pasoši Karta zemalja koje su uvele biometrijske pasoše – februar 2009. Legenda Imaju biometrijske pasoše Biometrijski pasoši samo za diplomate Uvešće biometrijske pasoše u skoroj budućnosti Biometrijski pasoš je dokument koji kombinuje papirnu i … Opširnije

Opširnije

Cloud computing (3.)

9. Uticaj Cloud Computinga na moderno poslovanje Pored očiglednog proboja ovog novog biznis modela među obične, kućne korisnike, ono što je još važnije je upotreba Cloud-a u poslovne svrhe. To je ujedno i mesto gde je najviše … Opširnije

Opširnije

Cloud computing (2.)

6. Poređenje sa sličnim tehnologijama Cloud computing nije nova, revolucionarna tehnologija, niti je ideja potekla iz 21. veka. Slične tehnologije i poslovni modeli postojali su i ranije, tako da su temelji ovog načina pružanja usluga … Opširnije

Opširnije

Arhitektura mrežnog upravljanja (6.)

8 Komponente mrežnog upravljanja 8.1 SMI (Structure of Manage­ment Information) SMI (Structure of Manage­ment Information) predstavlja jezik koji se koristi za definisanje upravljačkih informacija koje se nalaze u upravljanom mrežnom entitetu. Ovakav jezik je neo­phodan … Opširnije

Opširnije

CRM bankarstvu (1.)

U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (6.)

Komponente CRM rešenja CRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i … Opširnije

Opširnije

Bezbednost kućnih računara (2.)

U ovom delu saznajte kako da zaštitite svoj računar od virusa. Koje sve kriterijume bi trebalo da ispoštujete prilikom instaliranja i odabira antivirusnih programa. Koje provere treba primeniti na elektronskoj pošti sa prilozima i nakon … Opširnije

Opširnije