Uvod u pronalaženje informacija

Cilj i ishod predmetaUpoznavanje sa modernim algoritmima, tehnikama i modelima za prikupljanje, indeksiranje i pretraživanje informacija. Na kraju kursa se očekuje da studenti razumeju upotrebu modernih algoritama, tehnika i modela pronalaženja informacija, kao i da … Opširnije

Opširnije

Osnovi nauke o podacima

Cilj i ishod predmetaSavladane metode i tehnike osposobiće studenta za pripremu podataka za analizu, efikasno upravljanje podacima, istraživačku analizu podataka, postavljanje statističkih hipoteza i izvođenje zaključaka, predviđanje pomoću modela baziranih na podacima, prezentaciju rezultata kroz vizuelizaciju podataka i efektivne sumarne izveštaje.Teorijska nastavaUvod … Opširnije

Opširnije

Upravljanje konfiguracijom

Cilj i ishod predmetaOsposobiti studente za primenu preporučene prakse, metoda, tehnika i alata u domenu upravljanja konfiguracijom softvera (UKS), sa posebnim akcentom na uvođenje i unapređenje procesa. Studenti su osposobljeni da uvedu dobru praksu, metode … Opširnije

Opširnije

Pouzdani softverski sistemi

Cilj i ishod predmetaOsposobljavanje studenata za razumevanje arhitekture i principa projektovanja i funkcionisanja pouzdanih sofverskih sistema. Studenti su sposobni da razumeju arhitekturu, metode i šablone za projektovanje pouzdanih sofverskih sistema, kao i da implementiraju jednostavne … Opširnije

Opširnije

Razvoj računarskih igara

Cilj i ishod predmetaUnoznavanje sa algoritmima, strukturama podataka i arhitekturama koje se primenjuju u razvoju računarskih igara. Student razume i u stanju je da primeni koncepte neophodne za razvoj pogonskog sistema računarskih igara, kao i … Opširnije

Opširnije

Arhitektura podataka

Cilj i ishod predmetaUpoznavanje sa različitim arhitekturama podataka, kao i nekim od tehologija za njihovu implementaciju. Student razume osnovne principe i metode implementacije, kao i orkestracije najvažnijih arhitektura podataka u rešavanju realnih problema.Teorijska nastavaPrikupljanje, validacija, … Opširnije

Opširnije

DevOps

Cilj i ishod predmetaOsposobiti studente da brzo, pouzdano i skalabilno izgrade, testiraju i održavaju softverske proizvode. Studenti raumeju savremeni životni ciklus softvera kroz razvoj, kontinualnu interaciju i kontinualnu isporuku na softversko tržište. Koriste neophodne alate … Opširnije

Opširnije

Bezbednost softvera

Cilj i ishod predmetaUpoznavanje sa osnovama bezbednosti softvera, najčešćim problemima i načinima njihovog rešavanja. Student razume značaj bezbednosti softvera, sposoban je da prepozna propuste u bezbednosti softvera, da osmisli i primeni mehanizme izbegavanja ili uklanjanja … Opširnije

Opširnije

Paradigme programiranja

Cilj i ishod predmetaUpoznavanje studenata sa osnovnim konceptima i mehanizmima različitih paradigmi programiranja, kao što su funkcionalno, reaktivno i generičko programiranje i njihova upotreba u razvoju softvera. Student koji uspešno završi kurs poznaje osnovne koncepte … Opširnije

Opširnije

Softverski procesi

Cilj i ishod predmetaCilj predmeta je upoznavanje sa modelima, metodama i procesima životnog ciklusa softvera. Studenti su osposobljeni da primenjuju razne modele i procese životnog ciklusa softvera, kao i da analiziraju i unapređuju postojeće modele, … Opširnije

Opširnije