Principi mikroekonomije

Cilj predmeta Sticanje znanja koje je potrebno za rešavanje realnih ekonomskih problema na savremen i efikasan način. Ishod predmeta Očekuje se da studenti ovladaju mikroekonomskom teorijom i njenim osnovnim instrumentarijumom da bi teorijska znanja mogli … Opširnije

Opširnije

Interakcija čovek-računar

Cilj predmeta Upoznavanje sa osnovnim tehnikama i uređajima za interakciju čoveka sa računarom. Ishod predmeta Poznavanje osnovnih principa interakcije čoveka sa računarom. Poznavanje osnovnih tehnika i uređaja za interakciju čoveka sa računarom. Osposobljenost za samostalno … Opširnije

Opširnije

Upravljanje promenama

Cilj predmeta Sticanje najnovijih znanja i ovladavanje procesima, metodama i tehnikama koji se koriste u upravljanju promenama. Ishod predmeta Studenti razumeju proces upravljanja promenama, modele za upravljanje promenama, sa posebnim fokusom na implementaciju promena. Prepoznaju … Opširnije

Opširnije

Strategijski menadžment

Cilj predmeta Osnovni cilj predmeta je sticanje teorijskih i praktičnih znanja, sposobnosti i kompetencija u oblasti strategijskog upravljanja. Kurs treba da osposobi studente za ostvarenje tog cilja upoznavanjem sa procesom formulisanja, vrednovanja i implementacije strategije. … Opširnije

Opširnije

Upravljanje inovacijama

Cilj predmeta Definisati i opisati oblasti modelovanja, projektovanja i upravljanja procesima inovacija i razvoja proizvoda, usluga, procesa, tehnologije, organizacije – od ideje do realizacije. Ishod predmeta Student stiče znanja i kompetentncije u oblasti modelovanja inovacionih … Opširnije

Opširnije

Digitalna transformacija

Cilj predmeta Sagledavanje ekonomskih i socioloških aspekata globalne digitalne transformacije na društvo, ekonomiju i tržišta. Ishod predmeta Studenti razumeju efekate informacionih i komunikacionih tehnologija na društvo i ekonomiju. Primenjuju znanja za upravljanje i prilagođavanje poslovanja … Opširnije

Opširnije

Marketing

Cilj predmeta Upoznati studente sa konceptima marketinga, oblikovanjem vrednosti za kupce, obezbeđenjem raspoloživosti i dogradnjom vrednosti za kupce, kao i komunikacijom i promocijom vrednosti. Ishod predmeta Student je stekao sposobnosti marketing planiranja i organizovanja, implementacije … Opširnije

Opširnije

Finansijski menadžment

Cilj predmeta Omogući studentima ovladavanje i primenu savremenih i naprednih koncepata, modela i principa finansijskog upravljanja u organizacijama, odnosno da ih osposobi za sagledavanje značaja i uloge finansijskog menadžera prilikom donošenja finansijskih, investicionih i poslovnih … Opširnije

Opširnije

Bezbednost računarskih sistema

Cilj predmeta Upoznavanje sa osnovama bezbednosti računara i računarskih mreža, kao i sa najčešćim problemima u oblasti bezbednosti softvera i načinima njihovog rešavanja. Ishod predmeta Po završetku kursa, student ima osnovna znanja o sistemima i … Opširnije

Opširnije

Principi programiranja u informacionim sistemima

Cilj predmeta Osposobiti studente za primenu preporučene prakse, standarda, metoda, tehnika i alata u programiranju. Ishod predmeta Studenti poseduju znanja i veštine zasnovanih na standardima i dobroj praksi u programiranju informacionih sistema. Teorijska nastava Tehnike … Opširnije

Opširnije