Knjiga predmeta
Upravljanje promenama
Cilj predmeta Sticanje najnovijih znanja i ovladavanje procesima, metodama i tehnikama koji se koriste u upravljanju promenama. Ishod predmeta Studenti razumeju proces upravljanja promenama, modele za upravljanje promenama, sa posebnim fokusom na implementaciju promena. Prepoznaju … Opširnije
OpširnijeStrategijski menadžment
Cilj predmeta Osnovni cilj predmeta je sticanje teorijskih i praktičnih znanja, sposobnosti i kompetencija u oblasti strategijskog upravljanja. Kurs treba da osposobi studente za ostvarenje tog cilja upoznavanjem sa procesom formulisanja, vrednovanja i implementacije strategije. … Opširnije
OpširnijeUpravljanje inovacijama
Cilj predmeta Definisati i opisati oblasti modelovanja, projektovanja i upravljanja procesima inovacija i razvoja proizvoda, usluga, procesa, tehnologije, organizacije – od ideje do realizacije. Ishod predmeta Student stiče znanja i kompetentncije u oblasti modelovanja inovacionih … Opširnije
OpširnijeDigitalna transformacija
Cilj predmeta Sagledavanje ekonomskih i socioloških aspekata globalne digitalne transformacije na društvo, ekonomiju i tržišta. Ishod predmeta Studenti razumeju efekate informacionih i komunikacionih tehnologija na društvo i ekonomiju. Primenjuju znanja za upravljanje i prilagođavanje poslovanja … Opširnije
OpširnijeMarketing
Cilj predmeta Upoznati studente sa konceptima marketinga, oblikovanjem vrednosti za kupce, obezbeđenjem raspoloživosti i dogradnjom vrednosti za kupce, kao i komunikacijom i promocijom vrednosti. Ishod predmeta Student je stekao sposobnosti marketing planiranja i organizovanja, implementacije … Opširnije
OpširnijeFinansijski menadžment
Cilj predmeta Omogući studentima ovladavanje i primenu savremenih i naprednih koncepata, modela i principa finansijskog upravljanja u organizacijama, odnosno da ih osposobi za sagledavanje značaja i uloge finansijskog menadžera prilikom donošenja finansijskih, investicionih i poslovnih … Opširnije
Opširnije