Arhitektura mrežnog upravljanja (6.)

8 Komponente mrežnog upravljanja8.1 SMI (Structure of Manage­ment Information)SMI (Structure of Manage­ment Information) predstavlja jezik koji se koristi za definisanje upravljačkih informacija koje se nalaze u upravljanom mrežnom entitetu. Ovakav jezik je neo­phodan zato što … Opširnije

Opširnije

CRM bankarstvu (1.)

U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (6.)

Komponente CRM rešenjaCRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i postprodajnih … Opširnije

Opširnije

Biometrijska dokumenta (2.)

Arhitektura biometrijskih sistemaU današnje vreme razmatramo distribuirane biometrijske arhitekture za verifikaciju s nekoliko pristupnih tačaka na kojima korisnici određene populacije mogu biti biometrijski verifikovani i eventualno autorizovani da poseduju određenu privilegiju. U nekim slučajevima nazivaju … Opširnije

Opširnije

Cloud computing (4.)

12. Oblasti na koje će Cloud najviše uticatiPrema istraživanju Svetskog Ekonomskog Foruma, budućnost ovog poslovnog modela je zaista svetla zbog činjenice i predviđanja mnogih načina upotrebe, kako u poslovnom okruženju, tako i u mnogim drugim … Opširnije

Opširnije

Cloud computing (1.)

Nastanak ovog poslovnog koncepta i samog termina vezuje se za poslednju deceniju, a njegov značajniji razvoj i prihvatanje od strane šire informatičke zajednice desio se tek u poslednjih 4-5 godina. Kao relativno nova disciplina, Cloud … Opširnije

Opširnije

Arhitektura mrežnog upravljanja (4.)

6 Mehanizmi upravljanja mrežomOsnovni mehanizmi upravljanja mrežom su:mehanizmi monitoringa,mehanizmi instrumentacije imehanizmi konfigurisanja.6.1 Mehanizmi monitoringaMonitoring je dobijanje vrednosti karakteristika od kraja do kraja, kao i karakteristika po linku i po elementu. Proces monitoringa uključuje sakupljanje podataka … Opširnije

Opširnije

CRM u bankarstvu (5.)

Microsoft DynamicsUpravljanje odnosima s kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera. Zasniva se na integrisanom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za klijente, … Opširnije

Opširnije

Biometrijska dokumenta (3.)

Prepoznavanje na osnovu karakteristika licaSistem za prepoznavanje na osnovu karakteristika lica je kompjuterska aplikacija za automatsku identifikaciju ili verifikaciju osobe sa digitalne slike ili video frame-a dobijenih iz video izvora. Jedan od načina da se … Opširnije

Opširnije