Arhitektura biometrijskih sistemaU današnje vreme razmatramo distribuirane biometrijske arhitekture za verifikaciju s nekoliko pristupnih tačaka na kojima korisnici određene populacije mogu biti biometrijski verifikovani i eventualno autorizovani da poseduju određenu privilegiju. U nekim slučajevima nazivaju … Opširnije
Da li ste se nekad zapitali zašto je vaš kućni računar meta za uljeze? Da li svi od nas imaju određene podatke na računaru koje neželimo da drugi vide? Da li imamo zapamćene šifre na … Opširnije
Prepoznavanje na osnovu karakteristika licaSistem za prepoznavanje na osnovu karakteristika lica je kompjuterska aplikacija za automatsku identifikaciju ili verifikaciju osobe sa digitalne slike ili video frame-a dobijenih iz video izvora. Jedan od načina da se … Opširnije
Konstanto smo suočeni sa činjenicom da se industrijska društva ubrzanim tempom pretvaraju u društva koja su zavisna od informacija. Kompjuterski sistemi koji su se ranije koristili odvojeno, pri čemu je svaki imao svoju funkciju, danas … Opširnije
10 Aplikacije za upravljanje računarskim mrežamaNa tržištu postoji veliki broj aplikacija i alata koji koriste ili se baziraju na SNMP protokolu. Da bi se stekao utisak o vrstama raspoloživih SNMP aplikacija, mogu se koristiti podele … Opširnije
Acrobat sada dozvoljava menjanje i dodavanje teksta na licu mesta (čak i da nemate iste fontove na svom sistemu) kao i zamenjivanje grafike (automatski se usklađuje veličina). Ura! Kad bih morao da rezimiram promene u … Opširnije
Arhitektura CRM-aUsvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje CRM … Opširnije
3 Model upravljanja mrežomPostoje tri različita pristupa implementacije upravljačkog rešenja:izolovani pristup;koordinisani pristup;integrativni pristup.Slika 2: Model upravljanja mrežomKod izolovanog pristupa, izolovani alati kreiraju se za svaki upravljački problem. Alati rade nezavisno jedan od drugog na osnovu … Opširnije
Orijentacija ka korisnikuCRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije.Briga o klijentima bankeDruga grana po … Opširnije
Komunikacija s klijentimaKomunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju bliže … Opširnije