Acrobat XI

Acrobat sada dozvoljava menjanje i dodavanje teksta na licu mesta (čak i da nemate iste fontove na svom sistemu) kao i zamenjivanje grafike (automatski se usklađuje veličina). Ura! Kad bih morao da rezimiram promene u … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (3.)

Arhitektura CRM-a Usvajanje sistema CRM u banci zahteva zajednički rad na tri područja: organizacionom, operativnom i analitičkom . Svako područje obuhvata deo jedne poslovne aktivnosti, koja za izvršenje zahteva podršku informacionih rešenja. Za uspešno korišćenje … Опширније

Опширније

Arhitektura mrežnog upravljanja (2.)

3 Model upravljanja mrežom Postoje tri različita pristupa implementacije upravljačkog rešenja: izolovani pristup; koordinisani pristup; integrativni pristup. Slika 2: Model upravljanja mrežom Kod izolovanog pristupa, izolovani alati kreiraju se za svaki upravljački problem. Alati rade … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (4.)

Orijentacija ka korisniku CRM je u tesnoj vezi s marketingom. Kompletna strategija i aktivnosti usaglašene su sa aktivnostima marketinga, prodaje i brigom o korisnicima. Pri tome se maksimiziraju efekti same interakcije. Briga o klijentima banke … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (2.)

Komunikacija s klijentima Komunikacija s klijentima i ono što oni žele, kao i način na koji žele da dobiju neki proizvod banke, ključ je za podsticanje modela isporuke usluga. Komunikacione tehnologije i CRM aplikacije postaju … Опширније

Опширније

Biometrijska dokumenta (4.)

Zemlje koje primenjuju biometriju Sjedinjene Američke Države Vlada SAD postala je veliki zagovornik biometrije zbog povećanog straha od terorizma još od 11. septembra 2001. godine. Federalni biro trenutno troši milijardu dolara da napravi novu biometrijsku … Опширније

Опширније

CRM bankarstvu (1.)

U vreme kada tržišta postaju prezasićena, a konkurencija sve oštrija, nije više lako privući, a još manje zadržati klijenta. I to ne bilo kakvog, već probirljivog i pomalo razmaženog kupca. Veća briga o klijentima i … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (6.)

Komponente CRM rešenja CRM je rešenje za rad s klijentima koje osigurava alate i mogućnosti koje su potrebne za stvaranje i jednostavno održavanje jasne slike o klijentima, od prvog kontakta do kupovine bankarskih proizvoda i … Опширније

Опширније

CRM u bankarstvu (5.)

Microsoft Dynamics Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) postalo je neizostavan deo savremenog poslovanja. To je strategija preduzeća koja je u središte postavila klijenta, partnera. Zasniva se na integrisanom upravljanju tržištem, prodaji i izvođenju usluga za … Опширније

Опширније